Borválogatással népszerűsítik a magyar borokat
„Elit borszalon” létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.

Közölte, az „elit borszalon” válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.
Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.
Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban – különösen Lengyelországban – borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jöhet akár fordulat is?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három díjjal ismerték el a Market Csoport szakmai kiválóságát az ÉVOSZ évzáró gáláján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld közbeszerzési workshop, hogy a zöld közbeszerzésekben is a jó gyakorlatok terjedjenek el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
