Borválogatással népszerűsítik a magyar borokat
„Elit borszalon” létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Közölte, az „elit borszalon” válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.
Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.
Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban – különösen Lengyelországban – borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >A bőrszépítés nemcsak a krémeken múlik – mit üzen a dietetikus?
A szépségipar régóta hangsúlyozza a külsőleg alkalmazott bőrápolók szerepét, miközben…
Tovább olvasom >A Babits Borászat aszúja nyerte a Szegedi Borfesztivál fődíját
A Babits Borászat 2019-es 6 puttonyos aszúja nyerte a Szegedi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >