Ború árnyékolta a napvédőszerek piacát
A 2020-as nyári szezon az elmúlt évekhez képest több szempontból is kedvezőtlenül alakult. A vírushelyzet által teremtett bizonytalan helyzet mellett a változékony nyári időjárás is hátráltatta a napvédőszerek forgalmát.
![Kelen Réka, Dr. Kelen](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/Kelen-Reka-Dr.-Kelen_opt.jpg)
Horváth-Kelen
Réka
kereskedelmi és
marketingvezető
HighCosm
– Az értékesítési csatornák között egyre erősebbek a drogériák, a gyógyszertárakban és az élelmiszerláncokban – kivéve a nagy hipermarketeket – ezzel párhuzamosan csökken az eladás – osztja meg tapasztalatait Horváth-Kelen Réka, a Dr. Kelen termékeket fejlesztő és forgalmazó HighCosm Bt. kereskedelmi és marketingvezetője.
Elmondása szerint egyre magasabb faktorszámot keresnek a felhasználók, amit az is igazol, hogy F10-es naptejük forgalma elenyésző, nagyon kicsi rá a kereslet. Felnőttek esetében az F30-as, gyerekek számára pedig az F50-es a legkeresettebb változat. Kiszerelés tekintetében a spray a legkedveltebb, hűsítő hatása és könnyű kezelhetősége miatt. Növekvő igény mutatkozik a kifejezetten arcra kifejlesztett napkrém iránt.
A szakember elárulja, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabbak, keresik a tartósítószer-mentes, allergén anyagoktól mentes, természetes anyagokat is tartalmazó napvédő készítményeket, valamint az is látszik, hogy a felelős szülők egyre nagyobb figyelmet fordítanak a gyermekek bőrvédelmére.
– A napozás utáni termékek iránti kereslet viszont csökken, ami betudható az egyre tudatosabb naptejhasználatnak is. Ugyanakkor fontos tudni, hogy a napozás utáni készítmények használata nem csak leégés esetén indokolt, hiszen a nap, a víz, a homok, illetve a szél viszontagságainak kitett bőr mindenképpen speciális hidratálást, regenerálást igényel. A naptej fokozottan bizalmi termék, a fogyasztók ismert, évek óta jelenlevő márkákat részesítenek előnyben. A Dr. Kelen SUN naptejek 1992 óta bizonyítják megbízhatóságukat, így a vásárlóink mindig nagy bizalommal fogadják termékújdonságainkat is – avat be Horváth-Kelen Réka. //
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Szakértői tippek UV-sugárzás ellen, tévhitek és hiedelmek
Pigmentfoltok, öregkori ráncok, melanóma – három olyan bőrrel kapcsolatos esztétikai,…
Tovább olvasom >Izgalmas fényvédő újdonságok a Rossmann-nál
Míg a fényvédelem témája is csupán néhány éve hódít olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >