Ború árnyékolta a napvédőszerek piacát
A 2020-as nyári szezon az elmúlt évekhez képest több szempontból is kedvezőtlenül alakult. A vírushelyzet által teremtett bizonytalan helyzet mellett a változékony nyári időjárás is hátráltatta a napvédőszerek forgalmát.

Horváth-Kelen
Réka
kereskedelmi és
marketingvezető
HighCosm
– Az értékesítési csatornák között egyre erősebbek a drogériák, a gyógyszertárakban és az élelmiszerláncokban – kivéve a nagy hipermarketeket – ezzel párhuzamosan csökken az eladás – osztja meg tapasztalatait Horváth-Kelen Réka, a Dr. Kelen termékeket fejlesztő és forgalmazó HighCosm Bt. kereskedelmi és marketingvezetője.
Elmondása szerint egyre magasabb faktorszámot keresnek a felhasználók, amit az is igazol, hogy F10-es naptejük forgalma elenyésző, nagyon kicsi rá a kereslet. Felnőttek esetében az F30-as, gyerekek számára pedig az F50-es a legkeresettebb változat. Kiszerelés tekintetében a spray a legkedveltebb, hűsítő hatása és könnyű kezelhetősége miatt. Növekvő igény mutatkozik a kifejezetten arcra kifejlesztett napkrém iránt.
A szakember elárulja, hogy a fogyasztók egyre egészségtudatosabbak, keresik a tartósítószer-mentes, allergén anyagoktól mentes, természetes anyagokat is tartalmazó napvédő készítményeket, valamint az is látszik, hogy a felelős szülők egyre nagyobb figyelmet fordítanak a gyermekek bőrvédelmére.
– A napozás utáni termékek iránti kereslet viszont csökken, ami betudható az egyre tudatosabb naptejhasználatnak is. Ugyanakkor fontos tudni, hogy a napozás utáni készítmények használata nem csak leégés esetén indokolt, hiszen a nap, a víz, a homok, illetve a szél viszontagságainak kitett bőr mindenképpen speciális hidratálást, regenerálást igényel. A naptej fokozottan bizalmi termék, a fogyasztók ismert, évek óta jelenlevő márkákat részesítenek előnyben. A Dr. Kelen SUN naptejek 1992 óta bizonyítják megbízhatóságukat, így a vásárlóink mindig nagy bizalommal fogadják termékújdonságainkat is – avat be Horváth-Kelen Réka. //
Kapcsolódó cikkeink
Egy ősi gyógynövény, amely segít megszűntetni a fájdalmat
Az emberiség évezredek óta fordul a természet erejéhez, ha egészségének…
Tovább olvasom >A modern, városi élet árnyoldala: így növeli a stressz az ekcéma kockázatát
A hideg időjárás beköszöntével sokan tapasztalják, hogy bőrük kiszárad, húzódik,…
Tovább olvasom >Már a 40 év alattiak 60 százaléka küzd valamilyen krónikus betegséggel – egyre tudatosabban keressük a természetes gyógymódokat
A magyar lakosság 75 százalékának van valamilyen egészségi problémája, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >