Borsodi: egyedi kódos SMS promóció
Az év végi eladási hajrá részeként több millió kódos SMS játék zajlik december 1-jétől december 31-ig. A Mobilpont először dolgozik együtt a McCann-nel a promóción.
A kódokat a játékosok SMS-ben vagy online felületen is beküldhetik, a rendszerek összehangolását a Mobilpont biztosítja. A 31 szerencsés napi nyertes egy LCD TV és egy Laptop közül választhatja ki a neki tetsző ajándékot. A Borsodi évek óta sikeresen alkalmazza termékein a kódvisszaküldős játékokat, melyek vásárlásösztönző ereje óriási. A gyors nyeremények, azonnali válaszok további vásárlásra ösztönzik a fogyasztókat, és inkább választják a promóciós terméket a konkurens márkával szemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >