Borsodi: egyedi kódos SMS promóció
Az év végi eladási hajrá részeként több millió kódos SMS játék zajlik december 1-jétől december 31-ig. A Mobilpont először dolgozik együtt a McCann-nel a promóción.
A kódokat a játékosok SMS-ben vagy online felületen is beküldhetik, a rendszerek összehangolását a Mobilpont biztosítja. A 31 szerencsés napi nyertes egy LCD TV és egy Laptop közül választhatja ki a neki tetsző ajándékot. A Borsodi évek óta sikeresen alkalmazza termékein a kódvisszaküldős játékokat, melyek vásárlásösztönző ereje óriási. A gyors nyeremények, azonnali válaszok további vásárlásra ösztönzik a fogyasztókat, és inkább választják a promóciós terméket a konkurens márkával szemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >