Borsó alapú tejital a Nestlétől
Piacra dobta a Nestlé a Wunda nevű, borsú alapú italt. A termék elsőként Franciaországban, Hollandiában és Portugáliában debütál, mielőtt más európai piacokon is megjelenne.

Borsóból van és mindenhez (is) jó
A növényi alapú étrend terjedésével egyre többen fordulnak az alternatív tejitalok felé. A Wunda számos területen használható: iható egyenesen a dobozból, kiváló reggelizőpelyhekhez, forró italokhoz, vagy épp főzéshez.
FIF
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >