Borsó alapú tejital a Nestlétől
Piacra dobta a Nestlé a Wunda nevű, borsú alapú italt. A termék elsőként Franciaországban, Hollandiában és Portugáliában debütál, mielőtt más európai piacokon is megjelenne.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/637558028755680009wunda-new2-300x300.jpg)
Borsóból van és mindenhez (is) jó
A növényi alapú étrend terjedésével egyre többen fordulnak az alternatív tejitalok felé. A Wunda számos területen használható: iható egyenesen a dobozból, kiváló reggelizőpelyhekhez, forró italokhoz, vagy épp főzéshez.
FIF
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >