Borotva minden esetre
A szőrtelenítés lehet tartós vagy időleges, rendszeres vagy alkalmi, egyszerű vagy komplikált is. Az otthoni megoldások népszerűsödése és az ár-érték arány jelentősége ebben a kategóriában is jellemző.Ahogy az idő egyre melegebb, a szőrtelenítés is egyre fontosabbá válik – nem csak a hölgyek esetében. Már az egyiptomi kultúrában is a szépséghez szorosan kapcsolódott a szőrtelenség, a rómaiaknál pedig külön foglalkozás volt az epilátoroké.
Ma is számtalan fájdalmas és kíméletes módja van az otthoni módszereknek és eszközöknek. Van, aki a vegyi alapú megoldásokat, a különböző szőrtelenítő krémeket és habokat kedveli, mások a mechanikai módszereket – borotválás, gyantázás, epilálás – részesítik előnyben. A szezon közeledtével a női magazinok és honlapok sorra jelentetik meg a megoldásokat összehasonlító cikkeket, hozzájuk kapcsolódva és más közösségi lapokon is a hölgyek megosztják saját tapasztalataikat, véleményüket erről az intim témáról. A korrekt tájékoztatás, hatékony kommunikáció és a szájmédia szerepe tehát kiemelkedő e területen.
Csökkenő borotvarészesedés
A leggyorsabbnak általában a különböző borotvákat tartják az önkéntes tesztelők, így váratlan helyzetek – hirtelen randi, uszoda, jó idő stb. – esetére kifejezetten ajánlják használatukat. A borotvapiac mind értékben, mind mennyiségben csökkenést mutat. E tendenciával ellentétben a Wilkinson márkának sikerült a piacnál kisebb mértékben csökkenni mennyiségben, értékben pedig a piaci trenddel ellentétben növekedni.
Ez a piaci részesedésben is tükröződik. A saját márkás termékek is hasonló trendet mutatnak – mondja Sebők Zita, az Energizer Magyarország Kft. marketingvezetője. Az eldobható borotva szegmensének mennyiségi és értékbeni részesedése is nőtt. Jelentős a különbség a mennyiségbeli eladások javára, ami a piac alacsonyabb árfekvésű termékek felé való eltolódását, illetve az intenzív promóciók hatását mutatja. Figyelemre méltó a diszkont és a szupermarket csatornamennyiségi részesedésének növekedése. Emellett a hipermarketek mennyiségben és értékben is növelték súlyukat. A drogéria és a hipermarket csatorna értékbeni súlya meghatározó.
Pengés innovációk
Az elmúlt időszakban mindkét piaci szereplő extra pengék bevezetésével éknyeztettete a rendszerkészülék-használókat. Ezek a fejlesztések az irritációmentes és precíz borotválkozás érdekében történtek.
Az eldobható borotva kategóriájának növekedéséhez nagyban hozzájárult a 3 pengés szegmens erősödése, amelyben a Wilkinson legfrissebb terméke, az Extra 3 női és férfi termékcsalád volt. Az idei szezon is tartogat újdonságokat a fogyasztók számára. A Wilkinson tavaszi üzenete a stílusformázás! Következő termékbevezetésük férfiaknak a Quattro Titanium Body – amely elemmel működő borotva és testszőrformázó egyben. Ez a rendszerkészülék egyesíti magában a kényelmes borotválkozás, a pontos arcformázás és a stílusos szakállkialakítás lehetőségét.
A borotvanyél másik végén található trimmelő fésű 3 fokozatban állítható. Hamarosan országosan is bemutatják legújabb, női terméküket, a Quattro for Women Bikini készüléket, amely már karácsonyi csomag formájában is elérhető volt. Pozitív fogadtatását bizonyítja, hogy az elmúlt 4 hónapban (2009. november–2010. február) a Wilkinson női borotvakészülékekből vásároltak a legtöbbet a magyar fogyasztók (Forrás: Nielsen). Ez az újfajta, nőknek szánt Bikini készülék sokkal nagyobb rugalmasságot ad ezentúl a szőrtelenítésben. A Wilkinson legújabb fejlesztése minden nő álma: egyetlen készülékben borotva és bikinivonal-formázó. Állítható trimmelő feje a kívánt hosszhoz igazítható. Vízálló, így akár a zuhany alatt is biztosítja a fogyasztó kedve és stílusa szerinti fazonigazítást. Ezekkel az új termékeikkel elsősorban a fiatal célcsoportot szeretnék főként alternatív csatornákon keresztül elérni. Tavasz folyamán frissebb, új külsővel jelentkezik a Wilkinson az üzletek polcain. A megújult portfólió nem csupán a készülékek, de a zászlóshajó termék Xtreme 3 eldobható borotva csomagolásán is látható lesz. Országos promóciós aktivitásaikat is többségében e köré, a minőségében és árában szélesebb fogyasztói kört megcélzó, eldobható család köré szervezik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >