Bőröndök Thaiföldről
Fanta World Mangó néven új, limitál kiadású termékkel jelentkezik áprilistól a Coca-Cola Magyarország. A termék népszerűsítéséhez a hagyományos marketingeszközök mellett úgynevezett utcaszínházat is alkalmaz a Coca-Cola Magyarország. A cég kommunikációs vezetője, Szabó Ibolya elmondta: „A Fantát kedvelők az új ízzel amellett, hogy egy frissítő újdonságot kóstolhatnak meg, a márka értékeit, így a játékosságot, a vidámságot és a világra való nyitottságot is választják. Ehhez illeszkedő kommunikációs fogásként utcaszínházat választottunk. Május 2-tól úgynevezett »Fanta Bőrönd« emberek járják Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait.”
A Fanta World-sorozat hamarosan további új, egzotikus ízekkel jelentkezik a világ számos országából.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
FELIX Deliciously Sliced nedves macskaeledel
2024-ben új upper prémium termékcsaláddal bővül a Felix portfóliója. A…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >