Bőröndök Thaiföldről
Fanta World Mangó néven új, limitál kiadású termékkel jelentkezik áprilistól a Coca-Cola Magyarország. A termék népszerűsítéséhez a hagyományos marketingeszközök mellett úgynevezett utcaszínházat is alkalmaz a Coca-Cola Magyarország. A cég kommunikációs vezetője, Szabó Ibolya elmondta: „A Fantát kedvelők az új ízzel amellett, hogy egy frissítő újdonságot kóstolhatnak meg, a márka értékeit, így a játékosságot, a vidámságot és a világra való nyitottságot is választják. Ehhez illeszkedő kommunikációs fogásként utcaszínházat választottunk. Május 2-tól úgynevezett »Fanta Bőrönd« emberek járják Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait.”
A Fanta World-sorozat hamarosan további új, egzotikus ízekkel jelentkezik a világ számos országából.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >