Bőröndök Thaiföldről
Fanta World Mangó néven új, limitál kiadású termékkel jelentkezik áprilistól a Coca-Cola Magyarország. A termék népszerűsítéséhez a hagyományos marketingeszközök mellett úgynevezett utcaszínházat is alkalmaz a Coca-Cola Magyarország. A cég kommunikációs vezetője, Szabó Ibolya elmondta: „A Fantát kedvelők az új ízzel amellett, hogy egy frissítő újdonságot kóstolhatnak meg, a márka értékeit, így a játékosságot, a vidámságot és a világra való nyitottságot is választják. Ehhez illeszkedő kommunikációs fogásként utcaszínházat választottunk. Május 2-tól úgynevezett »Fanta Bőrönd« emberek járják Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait.”
A Fanta World-sorozat hamarosan további új, egzotikus ízekkel jelentkezik a világ számos országából.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >MAZZINI PRÉMIUM Air Fryer Sütőpapír
A termék 2-féle formában (kerek és szögletes) és méretben kapható.…
Tovább olvasom >Szafi Life Lisztkeverék Kovászoláshoz 1000 g
Gluténmentes, citromsavmentes, vegán kovász alap, amelynek segítségével citromlé, citromsav, ecet és…
Tovább olvasom >