Bőröndök Thaiföldről
Fanta World Mangó néven új, limitál kiadású termékkel jelentkezik áprilistól a Coca-Cola Magyarország. A termék népszerűsítéséhez a hagyományos marketingeszközök mellett úgynevezett utcaszínházat is alkalmaz a Coca-Cola Magyarország. A cég kommunikációs vezetője, Szabó Ibolya elmondta: „A Fantát kedvelők az új ízzel amellett, hogy egy frissítő újdonságot kóstolhatnak meg, a márka értékeit, így a játékosságot, a vidámságot és a világra való nyitottságot is választják. Ehhez illeszkedő kommunikációs fogásként utcaszínházat választottunk. Május 2-tól úgynevezett »Fanta Bőrönd« emberek járják Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait.”
A Fanta World-sorozat hamarosan további új, egzotikus ízekkel jelentkezik a világ számos országából.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >