Borok Badacsonyból
A Badacsonyi borvidék márciusban már tizenharmadik alkalommal költözött a budapesti New York palotába: a Badacsony New Yorkban rendezvényen 38 pincészet több mint 200 kiváló borát kóstolhatták a badacsonyi borok szerelmesei. A látogatók a borokon kívül számos helyi termelőt, turisztikai szolgáltatót, kézműveseket is megismerhettek, akik kínálatukkal kiegészítették és színesítették a seregszemlét.

Teltházas mesterkurzus is színesítette az eseményt
A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.
A megfelelő minőség biztosítása érdekében az elmúlt évekhez hasonlóan a seregszemlén részt vevő borokat egy borászokból álló bizottság vakkóstolással előminősítette. A sétáló kóstolón túl, folytatva az eddigi hagyományokat egy teltházas, egyedülálló mesterkurzus is színesítette az eseményt, ahol dr. Csizmadia András, a BorSchola alapítója, szakújságíró és Wolf András, a New York kávéház és a Salon étterem executive séfje az ínyenc ételek és a badacsonyi borok harmóniájának világába avatta be a résztvevőket. //
Kapcsolódó cikkeink
Ca di Rajo – Menolia Prosecco Extra Brut/Brut/Extra Dry
A Menolia egy Prosecco DOC Treviso, amely a klasszikus Prosecco…
Tovább olvasom >A bőrszépítés nemcsak a krémeken múlik – mit üzen a dietetikus?
A szépségipar régóta hangsúlyozza a külsőleg alkalmazott bőrápolók szerepét, miközben…
Tovább olvasom >A Babits Borászat aszúja nyerte a Szegedi Borfesztivál fődíját
A Babits Borászat 2019-es 6 puttonyos aszúja nyerte a Szegedi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >