Bormarketing a luxus jegyében
Olaszország a világ legnagyobb borexportőre, már ami a kivitt bor mennyiségét illeti, de értékben is második Franciaország mögött. Talán pont ezért nem részegíti meg a szakembereket az eredmény, hogy 2011-ben az export mennyisége 2,5 milliárd literre nőtt. A szakma nagyon figyel a nagy riválisra, valamint a „feltörekvő” Ausztráliára, Dél-Amerikára és Dél-Afrikára, és keresi a lehetséges kitörési pontokat. A nagyon jó minőségű borokat készítő pincészetek most más sikeriparágak felhajtó erejére bízzák termékeiket. A luxustermékek gyártóit összefogó elitszervezet, az Altagamma tagjai vállalták az olasz bor nagykövetének szerepét, a világhírű márkák divatbemutatóin és kiállításokon promotálják hazájuk borait. És ha mondjuk egy brunellót egy lapon emlegetnek a Ferrarival vagy a Pradaval, azt egészen biztosan a leggazdagabbak társadalma is a tökéletes italok között fogja számon tartani. Az OperaWine néven futó kezdeményezés az idei Vinitaly idején, az „Olasz ikonok – a divattól a borig” elnevezésű konferencián indult útjára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >Fókuszban a vezetés és kommunikáció a pandémia alatt (Lakatos Zsófiával a Davosi Online Kommunikációs Csúcstalálkozón)
„Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Davosi Online…
Tovább olvasom >Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor…
Tovább olvasom >