Bormarketing a luxus jegyében
Olaszország a világ legnagyobb borexportőre, már ami a kivitt bor mennyiségét illeti, de értékben is második Franciaország mögött. Talán pont ezért nem részegíti meg a szakembereket az eredmény, hogy 2011-ben az export mennyisége 2,5 milliárd literre nőtt. A szakma nagyon figyel a nagy riválisra, valamint a „feltörekvő” Ausztráliára, Dél-Amerikára és Dél-Afrikára, és keresi a lehetséges kitörési pontokat. A nagyon jó minőségű borokat készítő pincészetek most más sikeriparágak felhajtó erejére bízzák termékeiket. A luxustermékek gyártóit összefogó elitszervezet, az Altagamma tagjai vállalták az olasz bor nagykövetének szerepét, a világhírű márkák divatbemutatóin és kiállításokon promotálják hazájuk borait. És ha mondjuk egy brunellót egy lapon emlegetnek a Ferrarival vagy a Pradaval, azt egészen biztosan a leggazdagabbak társadalma is a tökéletes italok között fogja számon tartani. Az OperaWine néven futó kezdeményezés az idei Vinitaly idején, az „Olasz ikonok – a divattól a borig” elnevezésű konferencián indult útjára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >