Borkóstoló a United Brandstől
A United Brands október végén tartotta nagyszabású termékkóstolással egybekötött partnertalálkozóját, ahol a már jól ismert és népszerű J. P. Chenet borok mellett bemutatta jelentősen kibővült bor és ital portfólióját.
A United Brands kínálatában immár a világ legnagyobb bortársaságainak termékei mellett kiváló hazai borok és pálinkák, jól ismert italok (Stolichnaya, Jelzin) és nagy nemzetközi márkák (Amarula krémlikör) is megtalálhatóak.
A kötetlen ismerkedés és a kóstoló nagyszerű lehetőséget kínált a szakma számára, hogy a világ legjelentősebb borvidékeinek termékeivel ismerkedhessenek. A United Brands a jövőben is nagy hangsúlyt helyez arra, hogy bor- és szeszesital kategóriában minél szélesebb palettával, minden igényt kielégítő ajánlatot tudjon adni partnereinek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >