Borkóstoló a United Brandstől
A United Brands október végén tartotta nagyszabású termékkóstolással egybekötött partnertalálkozóját, ahol a már jól ismert és népszerű J. P. Chenet borok mellett bemutatta jelentősen kibővült bor és ital portfólióját.
A United Brands kínálatában immár a világ legnagyobb bortársaságainak termékei mellett kiváló hazai borok és pálinkák, jól ismert italok (Stolichnaya, Jelzin) és nagy nemzetközi márkák (Amarula krémlikör) is megtalálhatóak.
A kötetlen ismerkedés és a kóstoló nagyszerű lehetőséget kínált a szakma számára, hogy a világ legjelentősebb borvidékeinek termékeivel ismerkedhessenek. A United Brands a jövőben is nagy hangsúlyt helyez arra, hogy bor- és szeszesital kategóriában minél szélesebb palettával, minden igényt kielégítő ajánlatot tudjon adni partnereinek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >