Borkóstoló a United Brandstől
A United Brands október végén tartotta nagyszabású termékkóstolással egybekötött partnertalálkozóját, ahol a már jól ismert és népszerű J. P. Chenet borok mellett bemutatta jelentősen kibővült bor és ital portfólióját.
A United Brands kínálatában immár a világ legnagyobb bortársaságainak termékei mellett kiváló hazai borok és pálinkák, jól ismert italok (Stolichnaya, Jelzin) és nagy nemzetközi márkák (Amarula krémlikör) is megtalálhatóak.
A kötetlen ismerkedés és a kóstoló nagyszerű lehetőséget kínált a szakma számára, hogy a világ legjelentősebb borvidékeinek termékeivel ismerkedhessenek. A United Brands a jövőben is nagy hangsúlyt helyez arra, hogy bor- és szeszesital kategóriában minél szélesebb palettával, minden igényt kielégítő ajánlatot tudjon adni partnereinek.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

