Borkóstoló a United Brandstől
A United Brands október végén tartotta nagyszabású termékkóstolással egybekötött partnertalálkozóját, ahol a már jól ismert és népszerű J. P. Chenet borok mellett bemutatta jelentősen kibővült bor és ital portfólióját.
A United Brands kínálatában immár a világ legnagyobb bortársaságainak termékei mellett kiváló hazai borok és pálinkák, jól ismert italok (Stolichnaya, Jelzin) és nagy nemzetközi márkák (Amarula krémlikör) is megtalálhatóak.
A kötetlen ismerkedés és a kóstoló nagyszerű lehetőséget kínált a szakma számára, hogy a világ legjelentősebb borvidékeinek termékeivel ismerkedhessenek. A United Brands a jövőben is nagy hangsúlyt helyez arra, hogy bor- és szeszesital kategóriában minél szélesebb palettával, minden igényt kielégítő ajánlatot tudjon adni partnereinek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >