Boredukációs kampányt indít a Hilltop
Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatán nyertes Hilltop boredukációs kampányt indít az EU országaiban. Magyarország egyik legnagyobb borbirtokán gazdálkodó cég a magyar mellett az európai fogyasztókat is megszólítja a borászatnak otthon adó Felső-Pannon borrégió megismertetésével és azon belül a neszmélyi borok népszerűsítésével.
A kampány során a Hilltop kiemelt figyelmet fordít a Neszmély OEM földrajzi árujelző új fogyasztókkal történő megismertetésére, a minőségi borfogyasztás mindennapi kultúrájának terjesztésére, a régió uniós oltalmat élvező borászati termékeinek általános népszerűsítésére, valamint a minőségi borfogyasztás kultúrájának támogatására.
A Hilltop borászata 1993-ban egy egykori TSZ pincében, tízezer hektoliternyi fémtartállyal és 110 hektár elöregedett tőkével kezdte meg a neszmélyi bor hírnevének újraépítését. Közel harminc év sikerei után az ország egyik legnagyobb borbirtokaként továbbra is missziójának tekinti a magyar bor népszerűsítését. Ebben a tevékenységében jelent újabb mérföldkövet az Agrárminisztérium által kiírt pályázatán elnyert támogatás, amely még szélesebb közönség megszólítására ad lehetőséget.
„Izgatottan és nagy tervekkel vágunk bele a következő időszakba. Neszmély lassan három évtizede az otthonunk, ezért is örülünk annak, hogy a pályázatnak köszönhetően az eddiginél is többet tehetünk a neszmélyi bor hírnevének öregbítéséért. Szeretnénk, hogy minél többen megismerjék és megszeressék azokat a régiónk boraira jellemző sajátos illat- és ízjegyeket, amik borvidékünk dűlőinek különleges fekvése és mikroklímája csempész a palackokba.” – emelte ki Keresztury Éva, a Hilltop egyik alapító tulajdonosa a pályázati támogatás kapcsán.
Az Agrárminisztérium borászati termékek promóciójának támogatására kiírt pályázatának célja a tudatos és a minőségi borfogyasztás kultúrájának erősítése az Európai Unió piacain belül. A Hilltop ezt követve a következő két évben saját kommunikációjában kiemelt hangsúlyt fektet majd a fogyasztói edukációra: a borászatnak otthont adó Felső-Pannon borrégió és azon belül a Neszmélyi borvidék bemutatásának, a régió szőlőfajtáinak és borainak megismertetésének, a földrajzi árujelzőkről való tájékoztatásnak, emellett informatív anyagokat tesz majd közzé a borkultúráról, és felhívja a figyelmet a tudatos és mértékletes fogyasztásra. Mindezek visszaköszönnek majd a borászat weboldalán, közösségi média oldalain, és – amikor majd a járványhelyzet engedi – rendezvényeken is. A Hilltop szándéka, hogy az edukáció során kiemelten szóljon a fiatalokhoz, „kezdő” borfogyasztókhoz, őket arculatának tavaszra ütemezett megújításával kívánja megszólítani.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a magyar élelmiszergazdaság jövője
Biztonságos és jó minőségű magyar élelmiszerek kellenek a lakosságnak. Ehhez…
Tovább olvasom >Nemzetközi design díjat kaptak a Hilltop új címkéi
Neszmély, 2022. március 1. – A Paris Packaging Week által…
Tovább olvasom >Nagyon fogyasztható borvidéki image-filmek – A nap videója
A Neszmélyi borvidéket és borait bemutató image-filmek látványosak, akárcsak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >