Bónuszpontokat ad a Sainsbury’s a zöldség-gyümölcs vásárlásokért
A zöldség-gyümölcs vásárlást a Sainsbury’s „A nagy zöldség-gyümölcs kihívással” ösztönzi, amelynek keretében a vásárlók egy alkalmazásban tipikus vásárlási szokásaikra alapuló személyre szabott zöldség-gyümölcs vásárlására vonatkozó célszámokat kapnak. A kihívásban szerzett pontok a Sainsbury’s mellett az Argos, az Ebay és az Asos partnereknél felhasználható.
A vásárlók hat termékcímkéről külön tájékozódhatnak arról, hogy adott termékből mennyi adagot kell vásárolniuk ahhoz, hogy az pontot érjen.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly leépítésekre készül a brit Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s élelmiszerlánc jelentős leépítést hajt végre az Egyesült…
Tovább olvasom >AI-képes tárolókba zárja az értékes alkoholtermékeket a Sainsbury’s
AI-képes szekrényekbe zárta az alkoholtermékeket a Sainsbury’s néhány üzletében, így…
Tovább olvasom >Szintet lép a brit Sainsbury’s
A kiskereskedő új hároméves stratégiájával a piaci részesedés, a vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >