Bónuszpontokat ad a Sainsbury’s a zöldség-gyümölcs vásárlásokért
A zöldség-gyümölcs vásárlást a Sainsbury’s „A nagy zöldség-gyümölcs kihívással” ösztönzi, amelynek keretében a vásárlók egy alkalmazásban tipikus vásárlási szokásaikra alapuló személyre szabott zöldség-gyümölcs vásárlására vonatkozó célszámokat kapnak. A kihívásban szerzett pontok a Sainsbury’s mellett az Argos, az Ebay és az Asos partnereknél felhasználható.
A vásárlók hat termékcímkéről külön tájékozódhatnak arról, hogy adott termékből mennyi adagot kell vásárolniuk ahhoz, hogy az pontot érjen.
Kapcsolódó cikkeink
Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban
Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei…
Tovább olvasom >GlobalData: 7,1%-kal nőtt a 25 legnagyobb kiskereskedő bevétele 2022-ben
Az elszabadult infláció, a munkaerőhiány és az ellátási láncban jelentkező…
Tovább olvasom >A Deliveroo bevételének már 11%-át adja a gyors élelmiszer-házhozszállítás
A tavalyi 9% után idén a Deliveroo bevételének már 11%-át…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy István: már most látszanak a pozitív hatásai a kötelező bolti akcióknak
Bár csak rövid ideje van hatályban, hiszen június 1-jén vezették…
Tovább olvasom >Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik…
Tovább olvasom >SAP-vel pörgetik fel a körforgásos gazdaságot is
2023 júliusától teljesen átalakul a magyarországi hulladékgazdálkodási rendszer. A MOL…
Tovább olvasom >