Bónuszpontokat ad a Sainsbury’s a zöldség-gyümölcs vásárlásokért
A zöldség-gyümölcs vásárlást a Sainsbury’s „A nagy zöldség-gyümölcs kihívással” ösztönzi, amelynek keretében a vásárlók egy alkalmazásban tipikus vásárlási szokásaikra alapuló személyre szabott zöldség-gyümölcs vásárlására vonatkozó célszámokat kapnak. A kihívásban szerzett pontok a Sainsbury’s mellett az Argos, az Ebay és az Asos partnereknél felhasználható.
A vásárlók hat termékcímkéről külön tájékozódhatnak arról, hogy adott termékből mennyi adagot kell vásárolniuk ahhoz, hogy az pontot érjen.
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >Hat üzletében teszteli a Morrisons a scan and go rendszert
Az új technológia országos tesztelése keretében a Morrisons hat üzletében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >