Bónuszpontokat ad a Sainsbury’s a zöldség-gyümölcs vásárlásokért
A zöldség-gyümölcs vásárlást a Sainsbury’s „A nagy zöldség-gyümölcs kihívással” ösztönzi, amelynek keretében a vásárlók egy alkalmazásban tipikus vásárlási szokásaikra alapuló személyre szabott zöldség-gyümölcs vásárlására vonatkozó célszámokat kapnak. A kihívásban szerzett pontok a Sainsbury’s mellett az Argos, az Ebay és az Asos partnereknél felhasználható.
A vásárlók hat termékcímkéről külön tájékozódhatnak arról, hogy adott termékből mennyi adagot kell vásárolniuk ahhoz, hogy az pontot érjen.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú filterbe csomagolja saját márkás teáját a Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s bejelentése szerint növényi alapú anyagot tervez használni…
Tovább olvasom >Sajátmárkás, növényi alapú teafilterek a Sainsbury’s-től
Júniustól növényi alapanyagból készülő teafilterekkel dobja piacra saját márkás teáit…
Tovább olvasom >A Morrisons több mint 400 alapvető termék árát csökkenti
Több száz termék árát szállítja le a Morrisons átlagosan 23%-kal,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén 11 milliárd forintra nőtt az agrárbiztosítási díjtámogatások keretösszege
Tavaly ötmilliárd forintról hétmilliárdra, idén pedig további négy milliárddal nőtt…
Tovább olvasom >Várakozáson felül javult a németországi fogyasztói hangulat
Várakozáson felüli mértékben javult a GfK gazdaságkutató intézet márciusra vonatkozó…
Tovább olvasom >Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >