Bónuszpontokat ad a Sainsbury’s a zöldség-gyümölcs vásárlásokért
A zöldség-gyümölcs vásárlást a Sainsbury’s „A nagy zöldség-gyümölcs kihívással” ösztönzi, amelynek keretében a vásárlók egy alkalmazásban tipikus vásárlási szokásaikra alapuló személyre szabott zöldség-gyümölcs vásárlására vonatkozó célszámokat kapnak. A kihívásban szerzett pontok a Sainsbury’s mellett az Argos, az Ebay és az Asos partnereknél felhasználható.
A vásárlók hat termékcímkéről külön tájékozódhatnak arról, hogy adott termékből mennyi adagot kell vásárolniuk ahhoz, hogy az pontot érjen.
Kapcsolódó cikkeink
Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Komoly leépítésekre készül a brit Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s élelmiszerlánc jelentős leépítést hajt végre az Egyesült…
Tovább olvasom >AI-képes tárolókba zárja az értékes alkoholtermékeket a Sainsbury’s
AI-képes szekrényekbe zárta az alkoholtermékeket a Sainsbury’s néhány üzletében, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
2035-ig évente akár 3,2 százalékponttal növelheti az élelmiszer-inflációt a klímaváltozás
Magyarország mezőgazdaságában jelentős változásokra kell számítani a következő évtizedben a…
Tovább olvasom >Kutatás: kedvezőbb lett a középkorúak anyagi helyzete
Javult a középkorúak anyagi helyzete a K&H biztos jövő kutatás…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei…
Tovább olvasom >