Európa zöldségspecialistája, a Bonduelle
A Bonduelle mint világhírű, francia eredetű márka van jelen a magyar piacon, konzerv- és fagyasztott zöldségekkel.
– Összességében mint Európa zöldségspecialistája célunk, hogy fogyasztóinkat inspiráljuk a zöldségek minél gyakoribb és izgalmasabb felhasználására – tudjuk meg Szirbek Andrástól, a Bonduelle Central Europe Kft. marketingigazgatójától.
A Bonduelle mint megbízható márka több mint 25 éve van jelen a magyar piacon. Bár a márkanév francia, viszont azt kevesen tudják, hogy a Magyarországon forgalmazott kiváló minőségű zöldségkonzervek többsége magyar termelésű, illetve gyártású terméket rejt.
– Büszkék vagyunk az európai országok nagy részében betöltött piacvezető szerepünkre. – mondja Szirbek András.
Minden piacnak megvannak a maga igényei, sajátosságai. Ehhez alkalmazkodva, a magyar marketing fejlesztette ki, és vezette be elsőként például a Bon Menu Curryt és a Bon Menu Barbeque-et.
Szirbek András
marketingigazgató
Bonduelle
Kapcsolódó cikkeink
Az online csatorna már a francia élelmiszerpiac 10%-át adja
A Kantar friss adatai szerint az online értékesítés a teljes…
Tovább olvasom >Újabb rendeletben tiltja meg Franciaország a növényi alapú termékek húshoz kapcsolódó jelölését
A francia kormány újabb kísérletet tesz arra, hogy megakadályozza a…
Tovább olvasom >Januárban az élelmiszerárak emelkedése 5,7 százalékra mérséklődött Franciaországban
Franciaországban 3,1 százalékra lassult a fogyasztói áremelkedés éves üteme januárban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >