Európa zöldségspecialistája, a Bonduelle
A Bonduelle mint világhírű, francia eredetű márka van jelen a magyar piacon, konzerv- és fagyasztott zöldségekkel.
– Összességében mint Európa zöldségspecialistája célunk, hogy fogyasztóinkat inspiráljuk a zöldségek minél gyakoribb és izgalmasabb felhasználására – tudjuk meg Szirbek Andrástól, a Bonduelle Central Europe Kft. marketingigazgatójától.
A Bonduelle mint megbízható márka több mint 25 éve van jelen a magyar piacon. Bár a márkanév francia, viszont azt kevesen tudják, hogy a Magyarországon forgalmazott kiváló minőségű zöldségkonzervek többsége magyar termelésű, illetve gyártású terméket rejt.
– Büszkék vagyunk az európai országok nagy részében betöltött piacvezető szerepünkre. – mondja Szirbek András.
Minden piacnak megvannak a maga igényei, sajátosságai. Ehhez alkalmazkodva, a magyar marketing fejlesztette ki, és vezette be elsőként például a Bon Menu Curryt és a Bon Menu Barbeque-et.
Szirbek András
marketingigazgató
Bonduelle
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >