Európa zöldségspecialistája, a Bonduelle
A Bonduelle mint világhírű, francia eredetű márka van jelen a magyar piacon, konzerv- és fagyasztott zöldségekkel.
– Összességében mint Európa zöldségspecialistája célunk, hogy fogyasztóinkat inspiráljuk a zöldségek minél gyakoribb és izgalmasabb felhasználására – tudjuk meg Szirbek Andrástól, a Bonduelle Central Europe Kft. marketingigazgatójától.
A Bonduelle mint megbízható márka több mint 25 éve van jelen a magyar piacon. Bár a márkanév francia, viszont azt kevesen tudják, hogy a Magyarországon forgalmazott kiváló minőségű zöldségkonzervek többsége magyar termelésű, illetve gyártású terméket rejt.
– Büszkék vagyunk az európai országok nagy részében betöltött piacvezető szerepünkre. – mondja Szirbek András.
Minden piacnak megvannak a maga igényei, sajátosságai. Ehhez alkalmazkodva, a magyar marketing fejlesztette ki, és vezette be elsőként például a Bon Menu Curryt és a Bon Menu Barbeque-et.
Szirbek András
marketingigazgató
Bonduelle
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >