Boltot nyitott Madridban az Aliexpress
Madridban nyitotta meg első európai Aliexpress-üzletét az Alibaba. A 740 négyzetméteres bolt része az online óriás multichannel-stratégiájának.
Az üzletben nonfood és elektronikai termékek (pl. scooterek, robotok, kávéfőzők, okostelefonok) kaphatók. Néhány hónappal ezelőtt a cég egy pop-up üzlettel tesztelte fizikai jelenlétét a spanyol fővárosban.
Oroszország és az USA után Spanyolország az Alibaba harmadik legnagyobb külföldi piaca.
Kapcsolódó cikkeink
A kínai Alibaba nem tart rekordösszegű büntetése negatív hatásaitól
Az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi és technológiai óriásvállalat nem tart…
Tovább olvasom >Négyzetméteres szabály: mikor fújnak a sípba?
Lehet, hogy mikor ébredsz, már élni fog a szabály, csak…
Tovább olvasom >Már az első félórát követően meghaladta a tavalyi végeredményt az Alibaba forgalma a szinglik napján
Már az első félórát követően meghaladta a tavalyi végeredményt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >