Boltot nyitott Madridban az Aliexpress
Madridban nyitotta meg első európai Aliexpress-üzletét az Alibaba. A 740 négyzetméteres bolt része az online óriás multichannel-stratégiájának.
Az üzletben nonfood és elektronikai termékek (pl. scooterek, robotok, kávéfőzők, okostelefonok) kaphatók. Néhány hónappal ezelőtt a cég egy pop-up üzlettel tesztelte fizikai jelenlétét a spanyol fővárosban.
Oroszország és az USA után Spanyolország az Alibaba harmadik legnagyobb külföldi piaca.
Kapcsolódó cikkeink
Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >