Boltot nyitott Madridban az Aliexpress
Madridban nyitotta meg első európai Aliexpress-üzletét az Alibaba. A 740 négyzetméteres bolt része az online óriás multichannel-stratégiájának.
Az üzletben nonfood és elektronikai termékek (pl. scooterek, robotok, kávéfőzők, okostelefonok) kaphatók. Néhány hónappal ezelőtt a cég egy pop-up üzlettel tesztelte fizikai jelenlétét a spanyol fővárosban.
Oroszország és az USA után Spanyolország az Alibaba harmadik legnagyobb külföldi piaca.
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Új AI-alapú keresőmotort indít az Alibaba kis- és középvállalkozások számára
Az Alibaba International bemutatta Accio névre keresztelt, mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >