Boltot nyitott Madridban az Aliexpress
Madridban nyitotta meg első európai Aliexpress-üzletét az Alibaba. A 740 négyzetméteres bolt része az online óriás multichannel-stratégiájának.
Az üzletben nonfood és elektronikai termékek (pl. scooterek, robotok, kávéfőzők, okostelefonok) kaphatók. Néhány hónappal ezelőtt a cég egy pop-up üzlettel tesztelte fizikai jelenlétét a spanyol fővárosban.
Oroszország és az USA után Spanyolország az Alibaba harmadik legnagyobb külföldi piaca.
Kapcsolódó cikkeink
Veszélyes anyagokat találtak a kínai e-kereskedelmi óriások termékeiben
A kínai online óriáscégek, mint a Shein, a Temu és…
Tovább olvasom >Magasabb vámtarifákkal igyekszik megfékezni a határokon átnyúló e-kereskedelmet Törökország
Drasztikus adóváltoztatásokat vezet be a török kormány annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Spanyolországban a legnagyobb a kínai platformok piaci részesedése Európában
Az idei év első felében Spanyolországban az online vásárlások egyharmada…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >