Bolond gasztronómia
Régen mintha komolyabban vették volna nálunk az emberek az április elsejéket, úgy értjük, komolyabban vicceltek. Az amerikaiak viszont szeretik a bolondok napi poénokat, és a gyorsétteremláncok néha reklámcélokra „használják” az időpontot. Más gyorséttermek is csináltak már maguknak ilyen módon ingyen reklámot.
A Burger King néhány éve például „balkezes whoppert” mutatott be (többek között harmincmillió balkezes polgárnak) az USA Today című lapban, egész oldalas hirdetésben. A fasírtot, salátalevelet, paradicsomot, savanyúságot és egyebeket – a menüajánlat szerint – 180 fokkal elfordították. Annak ellenére, hogy másodikán a BK újabb hirdetésben tette közzé, hogy a „balkezes whopper” áprilisi tréfa volt csupán, állítólag sokáig álltak érte sorba az emberek.
Megvettük a „Szabadság harangot” – ezzel az ötlettel lepte meg 2001-ben egy New York Times-beli hirdetésben a bolondok napján a mexikói ízeket kínáló Taco Bell lánc (nevéhez híven egy harang szerepel a logójában). A philadelphiai Nemzeti Történelmi Parkban lévő harangot ezentúl „Taco Liberty Bell”-nek kell nevezni – szólt a szöveg. Több ezer felháborodott ember hívta fel a parkot és az étteremláncot ezen a napon, hogy tiltakozzon az eljárás ellen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >Sör felsőfokon
A BGE Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar magyar sörkultúráról szóló…
Tovább olvasom >Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >