Bojkottra szólítottak fel Amerikában az új Starbucks logó miatt
Az Ellenállás nevű amerikai keresztény gyülekezet arra buzdítja híveit hogy messze kerüljék el a kávézólánc üzleteit, mert annak logóján egy meztelen nő szerepel, aki prostituáltként széttárja lábait.
A Starbucks közleményben
cáfolta a kritikát, az új logót egy XVI.
századi norvég festmény alapján
készítették, amely egy kétfarkú
hableányt ábrázolt. A vállalat úgy
véli ez a logó sokkal konzervatívabb, mint a cég
1971 óta használt ábrája. Az új
logóval díszített poharakat egyelőre csak
néhány promóciós termékhez adják,
de a dizájn még néhány hétig
biztosan borzolni fogja a keresztény szervezet tagjainak
idegeit.
Howard Schultz, a Starbucks tulajdonosa
azt mondta, a logón ábrázolt csupasz mellű
Rubensi szépséget azért választották,
mert épp oly csábító, mint a pohárban
lévő kávé.
Az első Starbucks kávézó
Seattleben nyílt, ma a vállalatnak 44 országban
csaknem 16 ezer üzlete van.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >