Bojkottra szólítottak fel Amerikában az új Starbucks logó miatt
Az Ellenállás nevű amerikai keresztény gyülekezet arra buzdítja híveit hogy messze kerüljék el a kávézólánc üzleteit, mert annak logóján egy meztelen nő szerepel, aki prostituáltként széttárja lábait.
A Starbucks közleményben
cáfolta a kritikát, az új logót egy XVI.
századi norvég festmény alapján
készítették, amely egy kétfarkú
hableányt ábrázolt. A vállalat úgy
véli ez a logó sokkal konzervatívabb, mint a cég
1971 óta használt ábrája. Az új
logóval díszített poharakat egyelőre csak
néhány promóciós termékhez adják,
de a dizájn még néhány hétig
biztosan borzolni fogja a keresztény szervezet tagjainak
idegeit.
Howard Schultz, a Starbucks tulajdonosa
azt mondta, a logón ábrázolt csupasz mellű
Rubensi szépséget azért választották,
mert épp oly csábító, mint a pohárban
lévő kávé.
Az első Starbucks kávézó
Seattleben nyílt, ma a vállalatnak 44 országban
csaknem 16 ezer üzlete van.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >