Bojkottra szólítottak fel Amerikában az új Starbucks logó miatt
Az Ellenállás nevű amerikai keresztény gyülekezet arra buzdítja híveit hogy messze kerüljék el a kávézólánc üzleteit, mert annak logóján egy meztelen nő szerepel, aki prostituáltként széttárja lábait.
A Starbucks közleményben
cáfolta a kritikát, az új logót egy XVI.
századi norvég festmény alapján
készítették, amely egy kétfarkú
hableányt ábrázolt. A vállalat úgy
véli ez a logó sokkal konzervatívabb, mint a cég
1971 óta használt ábrája. Az új
logóval díszített poharakat egyelőre csak
néhány promóciós termékhez adják,
de a dizájn még néhány hétig
biztosan borzolni fogja a keresztény szervezet tagjainak
idegeit.
Howard Schultz, a Starbucks tulajdonosa
azt mondta, a logón ábrázolt csupasz mellű
Rubensi szépséget azért választották,
mert épp oly csábító, mint a pohárban
lévő kávé.
Az első Starbucks kávézó
Seattleben nyílt, ma a vállalatnak 44 országban
csaknem 16 ezer üzlete van.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csalók küldenek sms-t vagy e-mailt az Aldi nevében
Csalók az Aldi nevében küldenek sms-ben vagy e-mailben értesítést a…
Tovább olvasom >A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Az Unilever új intézkedései egy igazságosabb és befogadóbb társadalom érdekében
Az Unilever a mai napon olyan széles körű vállalásokat és…
Tovább olvasom >