Bocsánatot kért a Kifli.hu CEO-ja, mert nincs elég futáruk
Hiába venné állományba a Kifli.hu a futárokat a kata szeptember elsejei megszűnése után, a futárok szemmel láthatóan nem kérnek az alkalmazotti létből. A várakozásokkal ellentétben csak kevesen mondtak igent a státuszra, ezért Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója a közösségi oldalán kért elnézést amiatt, hogy sok vásárlójuk csak később kapja meg a rendelését.
„Az utóbbi napokban korlátozni kellett a Kifli.hu-n az elérhető házhozszállítási időpontok számát, mivel jelentősen csökkent a cég futárállománya a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata), vagyis a kataszabályok változása miatt. A toborzás és az új kollégák betanítása időt vesz igénybe, ezért a vásárlók türelmét kérjük”
– fogalmaz Klekner Péter CEO a Kifli.hu oldalán megosztott üzenetében.
Úgy tűnik, a futárok többsége nem bujtatott viszonyban dolgozó alkalmazott volt, hanem a többségük iskolába járt, más mikrovállalkozást vitt, vagy épp főállásban dolgozott máshol.
Kapcsolódó cikkeink
Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >