Bocsánatot kért a Kifli.hu CEO-ja, mert nincs elég futáruk
Hiába venné állományba a Kifli.hu a futárokat a kata szeptember elsejei megszűnése után, a futárok szemmel láthatóan nem kérnek az alkalmazotti létből. A várakozásokkal ellentétben csak kevesen mondtak igent a státuszra, ezért Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója a közösségi oldalán kért elnézést amiatt, hogy sok vásárlójuk csak később kapja meg a rendelését.
„Az utóbbi napokban korlátozni kellett a Kifli.hu-n az elérhető házhozszállítási időpontok számát, mivel jelentősen csökkent a cég futárállománya a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata), vagyis a kataszabályok változása miatt. A toborzás és az új kollégák betanítása időt vesz igénybe, ezért a vásárlók türelmét kérjük”
– fogalmaz Klekner Péter CEO a Kifli.hu oldalán megosztott üzenetében.
Úgy tűnik, a futárok többsége nem bujtatott viszonyban dolgozó alkalmazott volt, hanem a többségük iskolába járt, más mikrovállalkozást vitt, vagy épp főállásban dolgozott máshol.
Kapcsolódó cikkeink
Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >