Bocsánatot kért a Kifli.hu CEO-ja, mert nincs elég futáruk
Hiába venné állományba a Kifli.hu a futárokat a kata szeptember elsejei megszűnése után, a futárok szemmel láthatóan nem kérnek az alkalmazotti létből. A várakozásokkal ellentétben csak kevesen mondtak igent a státuszra, ezért Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója a közösségi oldalán kért elnézést amiatt, hogy sok vásárlójuk csak később kapja meg a rendelését.
„Az utóbbi napokban korlátozni kellett a Kifli.hu-n az elérhető házhozszállítási időpontok számát, mivel jelentősen csökkent a cég futárállománya a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata), vagyis a kataszabályok változása miatt. A toborzás és az új kollégák betanítása időt vesz igénybe, ezért a vásárlók türelmét kérjük”
– fogalmaz Klekner Péter CEO a Kifli.hu oldalán megosztott üzenetében.
Úgy tűnik, a futárok többsége nem bujtatott viszonyban dolgozó alkalmazott volt, hanem a többségük iskolába járt, más mikrovállalkozást vitt, vagy épp főállásban dolgozott máshol.
Kapcsolódó cikkeink
Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Kisgyermekes családokat támogat a Kifli.hu és Hosszú Katinka a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal
Ötven nehéz sorsú család részesül a Kifli.hu és Hosszú Katinka…
Tovább olvasom >Stabilan kétszázezer feletti rendelést teljesít havonta a Kifli.hu
A Kifli.hu-futárok az idei karácsonyi szezon csúcsidejében napi több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé
Jelentősen bővülhet a Játékoskártya – lakásnyeremény játék heti nyerteseinek és…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >K&H: célba veszik a lakáspiacot a harmincasok
A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék…
Tovább olvasom >