Bocsánatot kért a Kifli.hu CEO-ja, mert nincs elég futáruk
Hiába venné állományba a Kifli.hu a futárokat a kata szeptember elsejei megszűnése után, a futárok szemmel láthatóan nem kérnek az alkalmazotti létből. A várakozásokkal ellentétben csak kevesen mondtak igent a státuszra, ezért Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója a közösségi oldalán kért elnézést amiatt, hogy sok vásárlójuk csak később kapja meg a rendelését.
„Az utóbbi napokban korlátozni kellett a Kifli.hu-n az elérhető házhozszállítási időpontok számát, mivel jelentősen csökkent a cég futárállománya a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata), vagyis a kataszabályok változása miatt. A toborzás és az új kollégák betanítása időt vesz igénybe, ezért a vásárlók türelmét kérjük”
– fogalmaz Klekner Péter CEO a Kifli.hu oldalán megosztott üzenetében.
Úgy tűnik, a futárok többsége nem bujtatott viszonyban dolgozó alkalmazott volt, hanem a többségük iskolába járt, más mikrovállalkozást vitt, vagy épp főállásban dolgozott máshol.
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >Nébih: kölesgolyót hívott vissza a forgalomból a Kifli.hu
Szalmonella lehetséges jelenléte miatt extrudált bio kölesgolyót hívott vissza a…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >