Bocsánatot kért a Kifli.hu CEO-ja, mert nincs elég futáruk
Hiába venné állományba a Kifli.hu a futárokat a kata szeptember elsejei megszűnése után, a futárok szemmel láthatóan nem kérnek az alkalmazotti létből. A várakozásokkal ellentétben csak kevesen mondtak igent a státuszra, ezért Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója a közösségi oldalán kért elnézést amiatt, hogy sok vásárlójuk csak később kapja meg a rendelését.
„Az utóbbi napokban korlátozni kellett a Kifli.hu-n az elérhető házhozszállítási időpontok számát, mivel jelentősen csökkent a cég futárállománya a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata), vagyis a kataszabályok változása miatt. A toborzás és az új kollégák betanítása időt vesz igénybe, ezért a vásárlók türelmét kérjük”
– fogalmaz Klekner Péter CEO a Kifli.hu oldalán megosztott üzenetében.
Úgy tűnik, a futárok többsége nem bujtatott viszonyban dolgozó alkalmazott volt, hanem a többségük iskolába járt, más mikrovállalkozást vitt, vagy épp főállásban dolgozott máshol.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Melyik a magyarok kedvenc fűszere?
A legnépszerűbb online szupermarket kínálatában több mint 300 különböző fűszer…
Tovább olvasom >Ingyenesen szállít kisgyermekes családoknak a Kifli.hu
Mostantól a hét minden napján ingyenes házhozszállítás érhető el 10:00…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >