Biztos tippek a mobilmarketinghez
A jövő a hasznos mobilapplikációké, és az olyan rendszereké, melyek segítségével könnyen és gyorsan létrehozhatunk okostelefonon elérhető marketingtartalmakat, hirdethetünk nyereményjátékokat, indíthatunk értékesítési kampányokat és mérhetjük az eredményeinket.
A SafeBrand szolgáltatás mobilplatformja abban segít a gyártóknak és a kereskedőknek, hogy akár néhány napon belül bekerülhessenek a digitális világ vérkeringésébe és azonnali versenyelőnyt szerezzenek a vásárlók gyors és hatékony mobil elérésével, szórakoztassanak, fontos információkkal lássák el a fogyasztót.
A megoldás kulcsa a termékeken elhelyezett hagyományos „csíkos” vonalkód, vagy a trendibb, „kockás” QR-kód.
A SafeBrand mindkét kódtípusra épülő megoldásrendszere lehetőséget biztosít a fogyasztókkal való interakcióra a hatékonyabb értékesítés érdekében.
Képezzen a platformon QR-kódokat a több mint 3 millió hazai okostelefont használó fogyasztó eléréséhez! A termékhez kapcsolt adatokat – összetevőket, allergéninformációt, kalóriatáblázatot, és marketingüzeneteket – a gyártó, márkatulajdonos határozhatja meg.
Az ingyenes SafeBrand alkalmazással a fogyasztók, leolvasva a termék csomagolásán található hagyományos EAN-13 típusú vonalkódot, szintén elérhetik a termék mobil adatlapját.
A Safebrand mobilmarketing eszközei:
• aktuális akciók, promóciók a termékadatlapon feltüntetve • mobilkuponok • QR-kód-generálás, QR-kód alapú kampányok indítása • receptek, kapcsolódó termékek • a különböző védjegyek, logók (pl. bio, vagy Magyar Termék) • link, mely a márka, vagy az adott termék honlapjára vezeti el a fogyasztót • promóciós vagy márkavideó • márkára szabott kérdőívek a fogyasztói igények megismeréséhez
A SafeBrand-platform segítségével költséghatékonyan trendi és eredményes mobilkampányokat indíthat, melyek eredményei azonnal kiértékelhetők, a fogyasztók vásárlási szokásai követhetők.
Ismerje meg a Safebrandben rejlő lehetőségeket!
http://www.safebrand.hu/(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >