”Biztatónak” látja az alkoholos italok kezdeti teljesítményét a Coca-Cola
„Biztatóak” az első eredmények a Coca-Cola Company szerint a Molson Coors-szal és a Constellation Brands-szel kötött együttműködések kapcsán, amelyek a Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed márkájú alkoholos italokat érinti.

Fotó: Constellation Brands
Harmadik negyedéves teljesítményéről szóló közleményében a vállalat jelezte, hogy az alkoholos italok piacára a 2018-ban Japánban piacra bevezetett Lemon-Douval való betörése óta folytatja a kísérletezést világszerte a különböző alkoholos italokkal kapcsolatban.
A Coca-Cola szeptemberben mutatta be a Fresca Mixed italt, miután a Coca-Cola és a Constellation Brands aláírta a márkalicensz megállapodást. A termék két változatban, Vodka Spritz és Tequila Paloma néven kapható a Fresca márka hagyományos grapefruit ízével.
A bevezetéskor a Coca-Cola közleményében a következőket írta: „A Constellation Brands csapatának fogyasztóközpontú megközelítését és a szeszes italokkal kapcsolatos szakértelmét a The Coca-Cola Company által kreált ízletes grapefruitos Fresca-recepttel társítva, úgy gondoljuk, hogy sikerül kíváncsiságot ébresztenünk a hamarosan a boltokba kerülő új, dobozos Fresca Mixed koktél iránt.
A Simply Spiked Lemonade idén januárban került a piacra, a Topo Chico Hard Seltzer sikerét követően, amely a Coca-Cola és a Molson Coors újabb együttműködésének eredménye.
A Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed eddigi teljesítményét kommentálva a Coca-Cola elmondta: „Ezek a kezdeményezések támogatják a Coca-Cola Company-t azon az úton, amely során üdítőital-gyártóból minden alkalomra és minden igényre megfelelő italválasztékot kínáló vállalattá válik”.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >