”Biztatónak” látja az alkoholos italok kezdeti teljesítményét a Coca-Cola
„Biztatóak” az első eredmények a Coca-Cola Company szerint a Molson Coors-szal és a Constellation Brands-szel kötött együttműködések kapcsán, amelyek a Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed márkájú alkoholos italokat érinti.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Fresca-Mixed-Vodka-Spritz-12oz-4pk-COPHI-No-Text.jpg)
Fotó: Constellation Brands
Harmadik negyedéves teljesítményéről szóló közleményében a vállalat jelezte, hogy az alkoholos italok piacára a 2018-ban Japánban piacra bevezetett Lemon-Douval való betörése óta folytatja a kísérletezést világszerte a különböző alkoholos italokkal kapcsolatban.
A Coca-Cola szeptemberben mutatta be a Fresca Mixed italt, miután a Coca-Cola és a Constellation Brands aláírta a márkalicensz megállapodást. A termék két változatban, Vodka Spritz és Tequila Paloma néven kapható a Fresca márka hagyományos grapefruit ízével.
A bevezetéskor a Coca-Cola közleményében a következőket írta: „A Constellation Brands csapatának fogyasztóközpontú megközelítését és a szeszes italokkal kapcsolatos szakértelmét a The Coca-Cola Company által kreált ízletes grapefruitos Fresca-recepttel társítva, úgy gondoljuk, hogy sikerül kíváncsiságot ébresztenünk a hamarosan a boltokba kerülő új, dobozos Fresca Mixed koktél iránt.
A Simply Spiked Lemonade idén januárban került a piacra, a Topo Chico Hard Seltzer sikerét követően, amely a Coca-Cola és a Molson Coors újabb együttműködésének eredménye.
A Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed eddigi teljesítményét kommentálva a Coca-Cola elmondta: „Ezek a kezdeményezések támogatják a Coca-Cola Company-t azon az úton, amely során üdítőital-gyártóból minden alkalomra és minden igényre megfelelő italválasztékot kínáló vállalattá válik”.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >