”Biztatónak” látja az alkoholos italok kezdeti teljesítményét a Coca-Cola
„Biztatóak” az első eredmények a Coca-Cola Company szerint a Molson Coors-szal és a Constellation Brands-szel kötött együttműködések kapcsán, amelyek a Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed márkájú alkoholos italokat érinti.

Fotó: Constellation Brands
Harmadik negyedéves teljesítményéről szóló közleményében a vállalat jelezte, hogy az alkoholos italok piacára a 2018-ban Japánban piacra bevezetett Lemon-Douval való betörése óta folytatja a kísérletezést világszerte a különböző alkoholos italokkal kapcsolatban.
A Coca-Cola szeptemberben mutatta be a Fresca Mixed italt, miután a Coca-Cola és a Constellation Brands aláírta a márkalicensz megállapodást. A termék két változatban, Vodka Spritz és Tequila Paloma néven kapható a Fresca márka hagyományos grapefruit ízével.
A bevezetéskor a Coca-Cola közleményében a következőket írta: „A Constellation Brands csapatának fogyasztóközpontú megközelítését és a szeszes italokkal kapcsolatos szakértelmét a The Coca-Cola Company által kreált ízletes grapefruitos Fresca-recepttel társítva, úgy gondoljuk, hogy sikerül kíváncsiságot ébresztenünk a hamarosan a boltokba kerülő új, dobozos Fresca Mixed koktél iránt.
A Simply Spiked Lemonade idén januárban került a piacra, a Topo Chico Hard Seltzer sikerét követően, amely a Coca-Cola és a Molson Coors újabb együttműködésének eredménye.
A Simply Spiked Lemonade és a Fresca Mixed eddigi teljesítményét kommentálva a Coca-Cola elmondta: „Ezek a kezdeményezések támogatják a Coca-Cola Company-t azon az úton, amely során üdítőital-gyártóból minden alkalomra és minden igényre megfelelő italválasztékot kínáló vállalattá válik”.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >