Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt kilenc hónapban, és a vállalat vezérigazgatója szerint ez a tendencia állandósult.
A sörágazatban bekövetkezett változások és a vállalat piaci részesedésének növekedése kapcsán a Molson Coors úgy véli, ezek a változások nem átmenetiek, miután az elmúlt kilenc hónapban legfontosabb márkáinak folyamatos növekedése volt megfigyelhető – közölte Gavin Hattersley, vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján.
A 2023-as nettó árbevétel 9,3%-os növekedésével és az előző negyedévhez képest 6%-os bevétel-növekedésével a vállalat felülmúlta a Wall Street eredményjóslatait. Az elemzők úgy tűnik, alábecsülték az AB InBev Bud Lightja ellen tavaly tavasszal kezdődött fogyasztói bojkott hatásának tartósságát.
A Coors Light gyártója riválisának a sörkategóriában meggyengült helyzetét kihasználva az elmúlt negyedévben 19%-kal növelte marketingkiadásait.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >