Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt kilenc hónapban, és a vállalat vezérigazgatója szerint ez a tendencia állandósult.
A sörágazatban bekövetkezett változások és a vállalat piaci részesedésének növekedése kapcsán a Molson Coors úgy véli, ezek a változások nem átmenetiek, miután az elmúlt kilenc hónapban legfontosabb márkáinak folyamatos növekedése volt megfigyelhető – közölte Gavin Hattersley, vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján.
A 2023-as nettó árbevétel 9,3%-os növekedésével és az előző negyedévhez képest 6%-os bevétel-növekedésével a vállalat felülmúlta a Wall Street eredményjóslatait. Az elemzők úgy tűnik, alábecsülték az AB InBev Bud Lightja ellen tavaly tavasszal kezdődött fogyasztói bojkott hatásának tartósságát.
A Coors Light gyártója riválisának a sörkategóriában meggyengült helyzetét kihasználva az elmúlt negyedévben 19%-kal növelte marketingkiadásait.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Különleges karácsonyi attrakció a Balaton-felvidéken: hordófa állt a Stari sörfőzdénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így juthatunk ajándék sörökhöz Budapest legtrendibb helyein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Történelmi beruházás a Drehernél: új erjesztőtartályok kerülnek a kőbányai mélybe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új FINO VEGAJÓ finomságok a bélflóra támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ is megszólalt az inflációs adatok kapcsán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
