Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt kilenc hónapban, és a vállalat vezérigazgatója szerint ez a tendencia állandósult.
A sörágazatban bekövetkezett változások és a vállalat piaci részesedésének növekedése kapcsán a Molson Coors úgy véli, ezek a változások nem átmenetiek, miután az elmúlt kilenc hónapban legfontosabb márkáinak folyamatos növekedése volt megfigyelhető – közölte Gavin Hattersley, vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján.
A 2023-as nettó árbevétel 9,3%-os növekedésével és az előző negyedévhez képest 6%-os bevétel-növekedésével a vállalat felülmúlta a Wall Street eredményjóslatait. Az elemzők úgy tűnik, alábecsülték az AB InBev Bud Lightja ellen tavaly tavasszal kezdődött fogyasztói bojkott hatásának tartósságát.
A Coors Light gyártója riválisának a sörkategóriában meggyengült helyzetét kihasználva az elmúlt negyedévben 19%-kal növelte marketingkiadásait.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >