Több mint 26 millió bizalompontot gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a mentőknek
Az Auchan Magyarország április közepétől adományozási akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára. A vállalat 10 millió bizalompontot adott át a mentőknek, és vásárlóit is arra biztatta, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. Az Auchan büszke arra, hogy vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.
26 millió vásárlói bizalompont gyűlt össze a mentőknek
Az Auchan munkatársai a járvány kitörése óta a frontvonalban dolgoznak a hazai lakosság zavartalan ellátásáért. Helyzetük részben hasonlít az egészségügyben szolgálatot teljesítőkéhez, így nem volt nehéz átérezniük, milyen emberfeletti munkát végeznek az orvosok, ápolók, és a mentősök is. A francia gyökerű cég alapértékei közé tartozik a szolidaritás, ami ebben a rendkívüli helyzetben többek között abban nyilvánult meg, hogy „Támogasd a hősöket” névvel jótékonysági akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára.
Az áruházlánc már átadta a 10 millió bizalompontos vállalati adományát. Május 31-én pedig lezárult a vásárlók között meghirdetett jótékonysági gyűjtés is. Az Auchan vásárlói igazi közösségként mozdultak meg és a felajánlott bizalompontjaikkal megduplázták a céges adományt, így a jóvoltukból további 26 296 326 bizalompontot kapnak a mentők. A vállalat adományával együtt tehát több mint 36 millió bizalompont, azaz 18 millió forint kerül levásárolható bizalomkártyákra.
“Köszönjük az Auchan felajánlását. Különösen nagyra értékeljük azt, hogy a vásárlók segítségével bizalompontok formájában testesül meg az adomány, hiszen ez számunkra szimbolikus jelentőségű, mivel az életmentők minden egyes pillanatban arra törekszenek, hogy megszolgálják a betegek, a lakosság bizalmát ” – mondta el a támogatás átadásakor dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.
Az adomány mellett az Auchan április óta friss gyümölcsökkel látta el a mentőszolgálat valamennyi dolgozóját, ezzel is hozzájárulva a különösen nagy terhelésnek és veszélynek kitett mentősök egészséges étkezéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 36 millió forintot gyűlt össze a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet adventi kampányában
Több mint 36 millió forintot gyűjtött a Tesco áruházlánc az…
Tovább olvasom >Összesen közel 100 millió forintos adományt kapnak a gyermekotthonok lakói a XIXO-tól
Az idei év egyik legnagyobb, kiemelkedő összértékű jótékony felajánlása révén…
Tovább olvasom >Tesco: 128 tonna élelmiszer és 15 millió forint adomány egyetlen hétvége alatt
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület a vírushelyzet okozta rendkívüli körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csalók küldenek sms-t vagy e-mailt az Aldi nevében
Csalók az Aldi nevében küldenek sms-ben vagy e-mailben értesítést a…
Tovább olvasom >Tengeri konténerekben gyártana élelmiszert az Unilever
A digitális gyárakat pillanatnyilag Hollandiában vizsgáztatják, és a tervek szerint…
Tovább olvasom >A hazai éttermekért hív összefogásra a Szentkirályi Magyarország
Online médiakampányt indít hazánk meghatározó élelmiszeripari vállalata a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >