Több mint 26 millió bizalompontot gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a mentőknek
Az Auchan Magyarország április közepétől adományozási akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára. A vállalat 10 millió bizalompontot adott át a mentőknek, és vásárlóit is arra biztatta, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. Az Auchan büszke arra, hogy vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.
Az Auchan munkatársai a járvány kitörése óta a frontvonalban dolgoznak a hazai lakosság zavartalan ellátásáért. Helyzetük részben hasonlít az egészségügyben szolgálatot teljesítőkéhez, így nem volt nehéz átérezniük, milyen emberfeletti munkát végeznek az orvosok, ápolók, és a mentősök is. A francia gyökerű cég alapértékei közé tartozik a szolidaritás, ami ebben a rendkívüli helyzetben többek között abban nyilvánult meg, hogy „Támogasd a hősöket” névvel jótékonysági akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára.
Az áruházlánc már átadta a 10 millió bizalompontos vállalati adományát. Május 31-én pedig lezárult a vásárlók között meghirdetett jótékonysági gyűjtés is. Az Auchan vásárlói igazi közösségként mozdultak meg és a felajánlott bizalompontjaikkal megduplázták a céges adományt, így a jóvoltukból további 26 296 326 bizalompontot kapnak a mentők. A vállalat adományával együtt tehát több mint 36 millió bizalompont, azaz 18 millió forint kerül levásárolható bizalomkártyákra.
“Köszönjük az Auchan felajánlását. Különösen nagyra értékeljük azt, hogy a vásárlók segítségével bizalompontok formájában testesül meg az adomány, hiszen ez számunkra szimbolikus jelentőségű, mivel az életmentők minden egyes pillanatban arra törekszenek, hogy megszolgálják a betegek, a lakosság bizalmát ” – mondta el a támogatás átadásakor dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.
Az adomány mellett az Auchan április óta friss gyümölcsökkel látta el a mentőszolgálat valamennyi dolgozóját, ezzel is hozzájárulva a különösen nagy terhelésnek és veszélynek kitett mentősök egészséges étkezéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Környezetkímélőbb lesz az Auchan házhoz szállítása
Az Auchan 2016 óta van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon,…
Tovább olvasom >Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az Auchan debreceniket hívott vissza
Nem jelölt allergén jelenléte (szója) miatt az Auchan Magyarország Kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >