Több mint 26 millió bizalompontot gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a mentőknek
Az Auchan Magyarország április közepétől adományozási akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára. A vállalat 10 millió bizalompontot adott át a mentőknek, és vásárlóit is arra biztatta, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. Az Auchan büszke arra, hogy vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.
Az Auchan munkatársai a járvány kitörése óta a frontvonalban dolgoznak a hazai lakosság zavartalan ellátásáért. Helyzetük részben hasonlít az egészségügyben szolgálatot teljesítőkéhez, így nem volt nehéz átérezniük, milyen emberfeletti munkát végeznek az orvosok, ápolók, és a mentősök is. A francia gyökerű cég alapértékei közé tartozik a szolidaritás, ami ebben a rendkívüli helyzetben többek között abban nyilvánult meg, hogy „Támogasd a hősöket” névvel jótékonysági akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára.
Az áruházlánc már átadta a 10 millió bizalompontos vállalati adományát. Május 31-én pedig lezárult a vásárlók között meghirdetett jótékonysági gyűjtés is. Az Auchan vásárlói igazi közösségként mozdultak meg és a felajánlott bizalompontjaikkal megduplázták a céges adományt, így a jóvoltukból további 26 296 326 bizalompontot kapnak a mentők. A vállalat adományával együtt tehát több mint 36 millió bizalompont, azaz 18 millió forint kerül levásárolható bizalomkártyákra.
“Köszönjük az Auchan felajánlását. Különösen nagyra értékeljük azt, hogy a vásárlók segítségével bizalompontok formájában testesül meg az adomány, hiszen ez számunkra szimbolikus jelentőségű, mivel az életmentők minden egyes pillanatban arra törekszenek, hogy megszolgálják a betegek, a lakosság bizalmát ” – mondta el a támogatás átadásakor dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.
Az adomány mellett az Auchan április óta friss gyümölcsökkel látta el a mentőszolgálat valamennyi dolgozóját, ezzel is hozzájárulva a különösen nagy terhelésnek és veszélynek kitett mentősök egészséges étkezéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >