Több mint 26 millió bizalompontot gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a mentőknek
Az Auchan Magyarország április közepétől adományozási akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára. A vállalat 10 millió bizalompontot adott át a mentőknek, és vásárlóit is arra biztatta, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. Az Auchan büszke arra, hogy vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/06/auchan.jpg)
26 millió vásárlói bizalompont gyűlt össze a mentőknek
Az Auchan munkatársai a járvány kitörése óta a frontvonalban dolgoznak a hazai lakosság zavartalan ellátásáért. Helyzetük részben hasonlít az egészségügyben szolgálatot teljesítőkéhez, így nem volt nehéz átérezniük, milyen emberfeletti munkát végeznek az orvosok, ápolók, és a mentősök is. A francia gyökerű cég alapértékei közé tartozik a szolidaritás, ami ebben a rendkívüli helyzetben többek között abban nyilvánult meg, hogy „Támogasd a hősöket” névvel jótékonysági akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára.
Az áruházlánc már átadta a 10 millió bizalompontos vállalati adományát. Május 31-én pedig lezárult a vásárlók között meghirdetett jótékonysági gyűjtés is. Az Auchan vásárlói igazi közösségként mozdultak meg és a felajánlott bizalompontjaikkal megduplázták a céges adományt, így a jóvoltukból további 26 296 326 bizalompontot kapnak a mentők. A vállalat adományával együtt tehát több mint 36 millió bizalompont, azaz 18 millió forint kerül levásárolható bizalomkártyákra.
“Köszönjük az Auchan felajánlását. Különösen nagyra értékeljük azt, hogy a vásárlók segítségével bizalompontok formájában testesül meg az adomány, hiszen ez számunkra szimbolikus jelentőségű, mivel az életmentők minden egyes pillanatban arra törekszenek, hogy megszolgálják a betegek, a lakosság bizalmát ” – mondta el a támogatás átadásakor dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.
Az adomány mellett az Auchan április óta friss gyümölcsökkel látta el a mentőszolgálat valamennyi dolgozóját, ezzel is hozzájárulva a különösen nagy terhelésnek és veszélynek kitett mentősök egészséges étkezéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >