Több mint 26 millió bizalompontot gyűjtöttek össze az Auchan vásárlói a mentőknek
Az Auchan Magyarország április közepétől adományozási akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára. A vállalat 10 millió bizalompontot adott át a mentőknek, és vásárlóit is arra biztatta, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. Az Auchan büszke arra, hogy vásárlói több mint 26 millió bizalomponttal egészítették ki a vállalati támogatást, amelyet levásárolható kártyákon kapnak meg a mentők.

26 millió vásárlói bizalompont gyűlt össze a mentőknek
Az Auchan munkatársai a járvány kitörése óta a frontvonalban dolgoznak a hazai lakosság zavartalan ellátásáért. Helyzetük részben hasonlít az egészségügyben szolgálatot teljesítőkéhez, így nem volt nehéz átérezniük, milyen emberfeletti munkát végeznek az orvosok, ápolók, és a mentősök is. A francia gyökerű cég alapértékei közé tartozik a szolidaritás, ami ebben a rendkívüli helyzetben többek között abban nyilvánult meg, hogy „Támogasd a hősöket” névvel jótékonysági akciót indított az Országos Mentőszolgálat javára.
Az áruházlánc már átadta a 10 millió bizalompontos vállalati adományát. Május 31-én pedig lezárult a vásárlók között meghirdetett jótékonysági gyűjtés is. Az Auchan vásárlói igazi közösségként mozdultak meg és a felajánlott bizalompontjaikkal megduplázták a céges adományt, így a jóvoltukból további 26 296 326 bizalompontot kapnak a mentők. A vállalat adományával együtt tehát több mint 36 millió bizalompont, azaz 18 millió forint kerül levásárolható bizalomkártyákra.
“Köszönjük az Auchan felajánlását. Különösen nagyra értékeljük azt, hogy a vásárlók segítségével bizalompontok formájában testesül meg az adomány, hiszen ez számunkra szimbolikus jelentőségű, mivel az életmentők minden egyes pillanatban arra törekszenek, hogy megszolgálják a betegek, a lakosság bizalmát ” – mondta el a támogatás átadásakor dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója.
Az adomány mellett az Auchan április óta friss gyümölcsökkel látta el a mentőszolgálat valamennyi dolgozóját, ezzel is hozzájárulva a különösen nagy terhelésnek és veszélynek kitett mentősök egészséges étkezéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >