Bizalomkártya és kútnyitások
Bizalomkártyát indított az Auchan, amellyel hűséges vásárlói számára nyújt újabb kedvezményeket a már megszokott diszkontárak mellett.
A regisztráció az interneten vagy az áruházakban is történhet. A több mint 200 hétköznapi termékből álló bizalompontos kínálat havonta változik, az igényekhez igazodva. A hűségprogram nemcsak a vásárlóknak, a beszállítóknak is jó lehetőség, hogy termékeiket előtérbe helyezhessék, esetleg új termék bevezetésénél használják hatékony eszközként.
A lánc emellett folytatja kútnyitási programját is: a szolnoki töltőállomás júniusi nyitását követően újabb ötöt nyit év végéig. Így 19 áruház mellett már 17 kút szolgálja ki a lakosság igényeit.
„Ez az év rengeteg munkával telt eddig, és még csak most kezdődik az év végi, kereskedelmi szempontból igazán meghatározó időszak. 2014-ben ismételten önfinanszírozó lesz vállalatunk, és ha esetleges rendkívüli kiadások nem jönnek közbe, ez lehet az első rentábilis évünk. A társadalomért tett célkitűzéseinkért is tovább dolgozunk, az év végére már 400 megváltozott munkaképességű kollégát tervezünk foglalkoztatni, ami munkatársaink mintegy 6 százalékát jelenti” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató a 2014. év végi terveit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity Outlook 2025: Új utakon a részvények
Így 2025 felé közeledve kijelenthetjük, hogy a makro- és monetáris…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >