Bizalomkártya és kútnyitások

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 01. 29. 08:51

Bizalomkártyát indított az Auchan, amellyel hűséges vásárlói számára nyújt újabb kedvezményeket a már megszokott diszkontárak mellett.

A regisztráció az interneten vagy az áruházakban is történhet. A több mint 200 hétköznapi termékből álló bizalompontos kínálat havonta változik, az igényekhez igazodva. A hűségprogram nemcsak a vásárlóknak, a beszállítóknak is jó lehetőség, hogy termékeiket előtérbe helyezhessék, esetleg új termék bevezetésénél használják hatékony eszközként.

A lánc emellett folytatja kútnyitási programját is: a szolnoki töltőállomás júniusi nyitását követően újabb ötöt nyit év végéig. Így 19 áruház mellett már 17 kút szolgálja ki a lakosság igényeit.

„Ez az év rengeteg munkával telt eddig, és még csak most kezdődik az év végi, kereskedelmi szempontból igazán meghatározó időszak. 2014-ben ismételten önfinanszírozó lesz vállalatunk, és ha esetleges rendkívüli kiadások nem jönnek közbe, ez lehet az első rentábilis évünk. A társadalomért tett célkitűzéseinkért is tovább dolgozunk, az év végére már 400 megváltozott munkaképességű kollégát tervezünk foglalkoztatni, ami munkatársaink mintegy 6 százalékát jelenti” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató a 2014. év végi terveit.

Kapcsolódó cikkeink