Bizalomkártya és kútnyitások
Bizalomkártyát indított az Auchan, amellyel hűséges vásárlói számára nyújt újabb kedvezményeket a már megszokott diszkontárak mellett.
A regisztráció az interneten vagy az áruházakban is történhet. A több mint 200 hétköznapi termékből álló bizalompontos kínálat havonta változik, az igényekhez igazodva. A hűségprogram nemcsak a vásárlóknak, a beszállítóknak is jó lehetőség, hogy termékeiket előtérbe helyezhessék, esetleg új termék bevezetésénél használják hatékony eszközként.
A lánc emellett folytatja kútnyitási programját is: a szolnoki töltőállomás júniusi nyitását követően újabb ötöt nyit év végéig. Így 19 áruház mellett már 17 kút szolgálja ki a lakosság igényeit.
„Ez az év rengeteg munkával telt eddig, és még csak most kezdődik az év végi, kereskedelmi szempontból igazán meghatározó időszak. 2014-ben ismételten önfinanszírozó lesz vállalatunk, és ha esetleges rendkívüli kiadások nem jönnek közbe, ez lehet az első rentábilis évünk. A társadalomért tett célkitűzéseinkért is tovább dolgozunk, az év végére már 400 megváltozott munkaképességű kollégát tervezünk foglalkoztatni, ami munkatársaink mintegy 6 százalékát jelenti” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató a 2014. év végi terveit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >