Az állítólag sötét középkorban, amikor az uralkodó lehunyta szemét, az udvarmester elkiáltotta magát: „Meghalt a király, éljen a király!”Így fejezte ki az uralkodócsalád egyenes ági leszármazottja iránti közbizalmat. Most a magyar élelmiszer-gazdaságban új lap indul útjára, amelynek gárdája a legpatinásabb szaklaptól érkezett. A Lánchíd Klub, amely a magyar élelmiszer-gazdaság jövőjét támogató civil szervezet, bizalmáról és támogatásáról biztosítja az új lapot, folyamatosan ellátva szakmai információval, tanáccsal.
Miért? Mert a kereskedelem, különösen ezen a területen, ahol olyan termékeket gyártunk és árulunk, amit megeszünk vagy megérintünk, bizalmi kérdés. Logikus, hogy az is az, amit mondunk róla. Meg az is, hogy ki mondja. Bíznunk kell benne. Bízni abban, hogy véleménye pártatlan, szakszerű – még akkor is, ha tudjuk, hogy az ilyen lap a hirdetőkből él –, mert az ilyen véleményformálás az, ami hosszú távon kifizetődő. Bízniuk kell egymásban a szereplőknek is: bízni abban, hogy a kereskedelem nem sportból szorongatja a beszállítót, vagy a beszállítói oldal sem akarja túl kevésért a túl sok előnyt a polcon.
A Lánchíd Klub vezérlő csillaga a magyar élelmiszer-gazdaság jövője, a bizalom az iránytű, ez az új lap pedig a térkép, ami a legjobban segít majd eligazodni ebben a szakmában. Éljen hát sokáig!
K. A.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >