Az állítólag sötét középkorban, amikor az uralkodó lehunyta szemét, az udvarmester elkiáltotta magát: „Meghalt a király, éljen a király!”Így fejezte ki az uralkodócsalád egyenes ági leszármazottja iránti közbizalmat. Most a magyar élelmiszer-gazdaságban új lap indul útjára, amelynek gárdája a legpatinásabb szaklaptól érkezett. A Lánchíd Klub, amely a magyar élelmiszer-gazdaság jövőjét támogató civil szervezet, bizalmáról és támogatásáról biztosítja az új lapot, folyamatosan ellátva szakmai információval, tanáccsal.
Miért? Mert a kereskedelem, különösen ezen a területen, ahol olyan termékeket gyártunk és árulunk, amit megeszünk vagy megérintünk, bizalmi kérdés. Logikus, hogy az is az, amit mondunk róla. Meg az is, hogy ki mondja. Bíznunk kell benne. Bízni abban, hogy véleménye pártatlan, szakszerű – még akkor is, ha tudjuk, hogy az ilyen lap a hirdetőkből él –, mert az ilyen véleményformálás az, ami hosszú távon kifizetődő. Bízniuk kell egymásban a szereplőknek is: bízni abban, hogy a kereskedelem nem sportból szorongatja a beszállítót, vagy a beszállítói oldal sem akarja túl kevésért a túl sok előnyt a polcon.
A Lánchíd Klub vezérlő csillaga a magyar élelmiszer-gazdaság jövője, a bizalom az iránytű, ez az új lap pedig a térkép, ami a legjobban segít majd eligazodni ebben a szakmában. Éljen hát sokáig!
K. A.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >