BIT és BUD nem ugyanaz
Az Európai Unió Elsőfokú Bírósága szerint nem téveszthető össze egymással a „BIT” és „BUD” szóvédjegy – ezért elutasította a német Bitburger Brauerei keresetét. A német cég eddig már három sikertelen próbát tett az amerikaiak európai közösségi védjegybejelentésének megsemmisítésére, mivel úgy véli, hogy az amerikai Anheuser-Busch a fogyasztók megtévesztésével próbál piacot szerezni Európában. Kifogásolta továbbá az amerikai sör címkéin szereplő feliratokat is: az „American Bud”, valamint az „Anheuser Busch Bud” is összetéveszthető a németek szerint a saját termékük minőségi garanciáját jelentő „Bitte ein bit” szlogennel. Az elsőfokú bíróság szerint a szóban forgó védjegyek csupán csekély vizuális hasonlóságot mutatnak. A hangzásbeli hasonlósággal kapcsolatban az elsőfokú bíróság megállapította, hogy az „i” és „u” magánhangzók eltérő kiejtése lehetővé teszi a német átlagfogyasztó számára a „BIT” és a „BUD” közötti különbségtételt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >