Biometrikusan ellenőriznék az Egyesül Királyságban a nagykorúságot
Az Innovative Technology olyan biometrikus megoldásokat kínál, amely képes megbecsülni az emberek életkorát. Egy ilyen innováció vesz részt a brit kormány tesztprogramjában, amelynek célja, hogy kiskereskedők megállapíthassák, az alkoholt vásárlók valóban nagykorúak-e.
A Belügyminisztérium több szervezetet is meghívott, megkérve őket, hogy javasoljanak olyan digitális megoldásokat, amelyekkel ellenőrizni lehet a vásárlók életkorát, miközben alkoholt vásárolnak.
A Sandbox elnevezésű tesztidőszak januártól májusig tart. A technológia abban segíti a retailereket, hogy semmiképp ne adjanak el fiatalkorúnak alkoholt.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >