Biometrikusan ellenőriznék az Egyesül Királyságban a nagykorúságot
Az Innovative Technology olyan biometrikus megoldásokat kínál, amely képes megbecsülni az emberek életkorát. Egy ilyen innováció vesz részt a brit kormány tesztprogramjában, amelynek célja, hogy kiskereskedők megállapíthassák, az alkoholt vásárlók valóban nagykorúak-e.

Nem lesz többé csalás
A Belügyminisztérium több szervezetet is meghívott, megkérve őket, hogy javasoljanak olyan digitális megoldásokat, amelyekkel ellenőrizni lehet a vásárlók életkorát, miközben alkoholt vásárolnak.
A Sandbox elnevezésű tesztidőszak januártól májusig tart. A technológia abban segíti a retailereket, hogy semmiképp ne adjanak el fiatalkorúnak alkoholt.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >