Biometrikusan ellenőriznék az Egyesül Királyságban a nagykorúságot
Az Innovative Technology olyan biometrikus megoldásokat kínál, amely képes megbecsülni az emberek életkorát. Egy ilyen innováció vesz részt a brit kormány tesztprogramjában, amelynek célja, hogy kiskereskedők megállapíthassák, az alkoholt vásárlók valóban nagykorúak-e.
A Belügyminisztérium több szervezetet is meghívott, megkérve őket, hogy javasoljanak olyan digitális megoldásokat, amelyekkel ellenőrizni lehet a vásárlók életkorát, miközben alkoholt vásárolnak.
A Sandbox elnevezésű tesztidőszak januártól májusig tart. A technológia abban segíti a retailereket, hogy semmiképp ne adjanak el fiatalkorúnak alkoholt.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >