Biometrikusan ellenőriznék az Egyesül Királyságban a nagykorúságot
Az Innovative Technology olyan biometrikus megoldásokat kínál, amely képes megbecsülni az emberek életkorát. Egy ilyen innováció vesz részt a brit kormány tesztprogramjában, amelynek célja, hogy kiskereskedők megállapíthassák, az alkoholt vásárlók valóban nagykorúak-e.

Nem lesz többé csalás
A Belügyminisztérium több szervezetet is meghívott, megkérve őket, hogy javasoljanak olyan digitális megoldásokat, amelyekkel ellenőrizni lehet a vásárlók életkorát, miközben alkoholt vásárolnak.
A Sandbox elnevezésű tesztidőszak januártól májusig tart. A technológia abban segíti a retailereket, hogy semmiképp ne adjanak el fiatalkorúnak alkoholt.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >