Biometrikusan ellenőriznék az Egyesül Királyságban a nagykorúságot
Az Innovative Technology olyan biometrikus megoldásokat kínál, amely képes megbecsülni az emberek életkorát. Egy ilyen innováció vesz részt a brit kormány tesztprogramjában, amelynek célja, hogy kiskereskedők megállapíthassák, az alkoholt vásárlók valóban nagykorúak-e.
A Belügyminisztérium több szervezetet is meghívott, megkérve őket, hogy javasoljanak olyan digitális megoldásokat, amelyekkel ellenőrizni lehet a vásárlók életkorát, miközben alkoholt vásárolnak.
A Sandbox elnevezésű tesztidőszak januártól májusig tart. A technológia abban segíti a retailereket, hogy semmiképp ne adjanak el fiatalkorúnak alkoholt.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >