BioFach: kinőtte magát a kozmetikum
Az idén február 15–18. között rendezett nürnbergi BioFach kiállításon 26 magyar kiállító vállalat vett részt az FVM AMC Kht. támogatásával. Az összesen 250 négyzetméteres magyar stand a tavalyinál 50 négyzetméterrel nagyobb volt.
A világ egyik vezető bioszakvásárán tavaly 70 ország több mint 2000 kiállítója mutatta be áruválasztékát 100-nál is több ország 37 ezer szakmai látogatójának. Az érdeklődés idén még nagyobb volt: az előzetes adatok szerint 120 országból 42 ezer látogató járta végig a kiállítást. A BioFachon a biotermékek teljes spektruma bemutatkozott, az élelmiszerektől és boroktól kezdve a kozmetikumokon, textíliákon, háztartási és tisztítószereken át a bútorokig és játékokig. A 2007-es év újdonsága volt, hogy a BioFach kiállítás korábbi kozmetikai pavilonja immár önálló szakvásárrá nőtte ki magát, így a természetes kozmetikumok és wellnesstermékek idén első alkalommal Vivaness szakkiállítás néven mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >