BioFach: kinőtte magát a kozmetikum
Az idén február 15–18. között rendezett nürnbergi BioFach kiállításon 26 magyar kiállító vállalat vett részt az FVM AMC Kht. támogatásával. Az összesen 250 négyzetméteres magyar stand a tavalyinál 50 négyzetméterrel nagyobb volt.
A világ egyik vezető bioszakvásárán tavaly 70 ország több mint 2000 kiállítója mutatta be áruválasztékát 100-nál is több ország 37 ezer szakmai látogatójának. Az érdeklődés idén még nagyobb volt: az előzetes adatok szerint 120 országból 42 ezer látogató járta végig a kiállítást. A BioFachon a biotermékek teljes spektruma bemutatkozott, az élelmiszerektől és boroktól kezdve a kozmetikumokon, textíliákon, háztartási és tisztítószereken át a bútorokig és játékokig. A 2007-es év újdonsága volt, hogy a BioFach kiállítás korábbi kozmetikai pavilonja immár önálló szakvásárrá nőtte ki magát, így a természetes kozmetikumok és wellnesstermékek idén első alkalommal Vivaness szakkiállítás néven mutatkoztak be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >