Bioélelmiszerek termesztésére buzdít az EU
Az Európai Bizottság reklámkampányt indított a bioélelmiszerek fogyasztásával és termelésével kapcsolatos előnyökről.A hirdetések elsősorban a
fiatalokat szólítják meg, a „Bioélelmiszer
jó a természetnek és jó Neked is”
szlogennel arra szeretnék rávenni az ifjúságot,
hogy ne csak fogyasztóként, hanem termelőként
is jelenjenek meg a növekvő bioélelmiszer piacon. A
bizottság logó pályázatot írt ki,
2010-től ugyanis új emblémával jelölnék
azokat a termékeket, amelyek legalább 95%-ban
természetes anyagokat tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >