Bioélelmiszerek termesztésére buzdít az EU
Az Európai Bizottság reklámkampányt indított a bioélelmiszerek fogyasztásával és termelésével kapcsolatos előnyökről.A hirdetések elsősorban a
fiatalokat szólítják meg, a „Bioélelmiszer
jó a természetnek és jó Neked is”
szlogennel arra szeretnék rávenni az ifjúságot,
hogy ne csak fogyasztóként, hanem termelőként
is jelenjenek meg a növekvő bioélelmiszer piacon. A
bizottság logó pályázatot írt ki,
2010-től ugyanis új emblémával jelölnék
azokat a termékeket, amelyek legalább 95%-ban
természetes anyagokat tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >