Bioélelmiszerek termesztésére buzdít az EU
Az Európai Bizottság reklámkampányt indított a bioélelmiszerek fogyasztásával és termelésével kapcsolatos előnyökről.A hirdetések elsősorban a
fiatalokat szólítják meg, a „Bioélelmiszer
jó a természetnek és jó Neked is”
szlogennel arra szeretnék rávenni az ifjúságot,
hogy ne csak fogyasztóként, hanem termelőként
is jelenjenek meg a növekvő bioélelmiszer piacon. A
bizottság logó pályázatot írt ki,
2010-től ugyanis új emblémával jelölnék
azokat a termékeket, amelyek legalább 95%-ban
természetes anyagokat tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >