Bioélelmiszerek termesztésére buzdít az EU
Az Európai Bizottság reklámkampányt indított a bioélelmiszerek fogyasztásával és termelésével kapcsolatos előnyökről.A hirdetések elsősorban a
fiatalokat szólítják meg, a „Bioélelmiszer
jó a természetnek és jó Neked is”
szlogennel arra szeretnék rávenni az ifjúságot,
hogy ne csak fogyasztóként, hanem termelőként
is jelenjenek meg a növekvő bioélelmiszer piacon. A
bizottság logó pályázatot írt ki,
2010-től ugyanis új emblémával jelölnék
azokat a termékeket, amelyek legalább 95%-ban
természetes anyagokat tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >