Bioélelmiszerek termesztésére buzdít az EU
Az Európai Bizottság reklámkampányt indított a bioélelmiszerek fogyasztásával és termelésével kapcsolatos előnyökről.A hirdetések elsősorban a
fiatalokat szólítják meg, a „Bioélelmiszer
jó a természetnek és jó Neked is”
szlogennel arra szeretnék rávenni az ifjúságot,
hogy ne csak fogyasztóként, hanem termelőként
is jelenjenek meg a növekvő bioélelmiszer piacon. A
bizottság logó pályázatot írt ki,
2010-től ugyanis új emblémával jelölnék
azokat a termékeket, amelyek legalább 95%-ban
természetes anyagokat tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >