Bioban is hódítanak a saját márkás termékek
A TNS piackutató felmérése szerint Nagybritanniában a tíz legnépszerűbb biotermékből hét sajátmárkás vonal.
Az angliai Tescoban 1200 biotermékkel találkozhatnak a
vásárlók, a Sainsburynél sem sokkal kisebb a bioválaszték. A Waitrosenál 18
százalékra emelkedett a biotermékek kínálata, a Marks & Spencer az elmúlt
években megduplázta a biotermék számát. Franciaországban a Systeme U októberben
vezeti be a Bio U márkanevet 80 biotermékkel, tejet, tésztát, gyümölcslevet,
kekszet, csokoládét, mézet kínálnak. Svájcban a Spar elindította a Spar Natur
Pur-t és környezetbarát csomagolóanyagot is használnak. Csehországban a Spar 40
bioterméket vezetett be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >