Nagyvárosi álmok
A Rossmann drogérialánc bemutatta első, saját márkás ágyneműkollekcióját. A Városi Legenda nevet viselő, kiváló minőségű textíliából készült termékcsalád grafikáját Budapest olyan emblematikus helyszínei inspirálták, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A kétféle, fekete és fehér színű mintázat 4 alapszínben kapható (fehér, sötétkék, levendula és citromsárga), így a szett minden hálószobában ideális kiegészítő lehet.
A Városi Legendát az Iparművészeti Múzeumban, egy különleges sajtóeseményen mutatta be a Rossmann. Az exkluzív esten jelen volt a reklámfilm zenéjét jegyző Wellhello együttes két tagja is, az éjszakai ottalvós parti keretében pedig magukat az ágyneműket is ki lehetett próbálni. A limitált kiadású kollekció október 9. és december 24. között, az őszi-téli lojalitásprogram keretében, az ország valamennyi Rossmann-üzletében megvásárolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >