Nagyvárosi álmok
A Rossmann drogérialánc bemutatta első, saját márkás ágyneműkollekcióját. A Városi Legenda nevet viselő, kiváló minőségű textíliából készült termékcsalád grafikáját Budapest olyan emblematikus helyszínei inspirálták, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A kétféle, fekete és fehér színű mintázat 4 alapszínben kapható (fehér, sötétkék, levendula és citromsárga), így a szett minden hálószobában ideális kiegészítő lehet.
A Városi Legendát az Iparművészeti Múzeumban, egy különleges sajtóeseményen mutatta be a Rossmann. Az exkluzív esten jelen volt a reklámfilm zenéjét jegyző Wellhello együttes két tagja is, az éjszakai ottalvós parti keretében pedig magukat az ágyneműket is ki lehetett próbálni. A limitált kiadású kollekció október 9. és december 24. között, az őszi-téli lojalitásprogram keretében, az ország valamennyi Rossmann-üzletében megvásárolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >