Nagyvárosi álmok
A Rossmann drogérialánc bemutatta első, saját márkás ágyneműkollekcióját. A Városi Legenda nevet viselő, kiváló minőségű textíliából készült termékcsalád grafikáját Budapest olyan emblematikus helyszínei inspirálták, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A kétféle, fekete és fehér színű mintázat 4 alapszínben kapható (fehér, sötétkék, levendula és citromsárga), így a szett minden hálószobában ideális kiegészítő lehet.
A Városi Legendát az Iparművészeti Múzeumban, egy különleges sajtóeseményen mutatta be a Rossmann. Az exkluzív esten jelen volt a reklámfilm zenéjét jegyző Wellhello együttes két tagja is, az éjszakai ottalvós parti keretében pedig magukat az ágyneműket is ki lehetett próbálni. A limitált kiadású kollekció október 9. és december 24. között, az őszi-téli lojalitásprogram keretében, az ország valamennyi Rossmann-üzletében megvásárolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Lilu lett az év beauty nagykövete
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >