Beyoncé-val erősít az Adidas
A német sportruházati cég, az Adidas összedolgozik a híres amerikai énekesnővel, hogy cipőket és ruházati termékeket dobjanak a piacra, ezzel erősítve az Adidas hétköznapi ruhakollekcióját – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
Tavaly az énekesnő lezárta együttműködését a Philip Green brit divatcéggel, kivásárolta magát és saját márkáját, az Ivy Parkot.
Az Adidas jelezte, hogy tiszteletben tartják Beyoncé saját cégének önállóságát.
Az Adidas már korábban is összedolgozott számos hírességgel, például Kanye Westtel egy retró cipőkollekció bemutatásakor. Tavaly pedig márkanagykövetként Kylie Jenner csatlakozott a céghez egy futócipő-hirdetési kampányban.
A cég amerikai riválisa, a Nike egyre komolyabb szereplővé válik az európai piacokon. A mostani bejelentés nyomán az Adidas részvényei egy százalékot emelkedtek.
Az Adidas vezérigazgatója elmondta, idén szélesebb körben kívánják terjeszteni a Yeezy termékeket – ez a Kanye West-termékvonal elnevezése –, hogy ösztönözzék a divathoz kapcsolódó Adidas termékek értékesítését. Ezek nem olcsók, hiszen legalább 300 dollárba (85 ezer forint) kerülnek, de számos rajongó hajlandó akár ezer dollárt (285 ezer forint) is adni értük.
A Beyoncéval kötött partnerség keretében új termékcsaládot dobnak majd piacra, ami kifejezetten az életstílusra fókuszál. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >