Beyoncé-val erősít az Adidas

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 04. 05. 11:00

A német sportruházati cég, az Adidas összedolgozik a híres amerikai énekesnővel, hogy cipőket és ruházati termékeket dobjanak a piacra, ezzel erősítve az Adidas hétköznapi ruhakollekcióját – írja a Business of Fashion nyomán az origo.

Tavaly az énekesnő lezárta együttműködését a Philip Green brit divatcéggel, kivásárolta magát és saját márkáját, az Ivy Parkot.

Az Adidas jelezte, hogy tiszteletben tartják Beyoncé saját cégének önállóságát.

Az Adidas már korábban is összedolgozott számos hírességgel, például Kanye Westtel egy retró cipőkollekció bemutatásakor. Tavaly pedig márkanagykövetként Kylie Jenner csatlakozott a céghez egy futócipő-hirdetési kampányban.

A cég amerikai riválisa, a Nike egyre komolyabb szereplővé válik az európai piacokon. A mostani bejelentés nyomán az Adidas részvényei egy százalékot emelkedtek.

Az Adidas vezérigazgatója elmondta, idén szélesebb körben kívánják terjeszteni a Yeezy termékeket – ez a Kanye West-termékvonal elnevezése –, hogy ösztönözzék a divathoz kapcsolódó Adidas termékek értékesítését. Ezek nem olcsók, hiszen legalább 300 dollárba (85 ezer forint) kerülnek, de számos rajongó hajlandó akár ezer dollárt (285 ezer forint) is adni értük.

A Beyoncéval kötött partnerség keretében új termékcsaládot dobnak majd piacra, ami kifejezetten az életstílusra fókuszál. (origo)

Kapcsolódó cikkeink