Beyoncé-val erősít az Adidas
A német sportruházati cég, az Adidas összedolgozik a híres amerikai énekesnővel, hogy cipőket és ruházati termékeket dobjanak a piacra, ezzel erősítve az Adidas hétköznapi ruhakollekcióját – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
Tavaly az énekesnő lezárta együttműködését a Philip Green brit divatcéggel, kivásárolta magát és saját márkáját, az Ivy Parkot.
Az Adidas jelezte, hogy tiszteletben tartják Beyoncé saját cégének önállóságát.
Az Adidas már korábban is összedolgozott számos hírességgel, például Kanye Westtel egy retró cipőkollekció bemutatásakor. Tavaly pedig márkanagykövetként Kylie Jenner csatlakozott a céghez egy futócipő-hirdetési kampányban.
A cég amerikai riválisa, a Nike egyre komolyabb szereplővé válik az európai piacokon. A mostani bejelentés nyomán az Adidas részvényei egy százalékot emelkedtek.
Az Adidas vezérigazgatója elmondta, idén szélesebb körben kívánják terjeszteni a Yeezy termékeket – ez a Kanye West-termékvonal elnevezése –, hogy ösztönözzék a divathoz kapcsolódó Adidas termékek értékesítését. Ezek nem olcsók, hiszen legalább 300 dollárba (85 ezer forint) kerülnek, de számos rajongó hajlandó akár ezer dollárt (285 ezer forint) is adni értük.
A Beyoncéval kötött partnerség keretében új termékcsaládot dobnak majd piacra, ami kifejezetten az életstílusra fókuszál. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >