Beyoncé-val erősít az Adidas
A német sportruházati cég, az Adidas összedolgozik a híres amerikai énekesnővel, hogy cipőket és ruházati termékeket dobjanak a piacra, ezzel erősítve az Adidas hétköznapi ruhakollekcióját – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
Tavaly az énekesnő lezárta együttműködését a Philip Green brit divatcéggel, kivásárolta magát és saját márkáját, az Ivy Parkot.
Az Adidas jelezte, hogy tiszteletben tartják Beyoncé saját cégének önállóságát.
Az Adidas már korábban is összedolgozott számos hírességgel, például Kanye Westtel egy retró cipőkollekció bemutatásakor. Tavaly pedig márkanagykövetként Kylie Jenner csatlakozott a céghez egy futócipő-hirdetési kampányban.
A cég amerikai riválisa, a Nike egyre komolyabb szereplővé válik az európai piacokon. A mostani bejelentés nyomán az Adidas részvényei egy százalékot emelkedtek.
Az Adidas vezérigazgatója elmondta, idén szélesebb körben kívánják terjeszteni a Yeezy termékeket – ez a Kanye West-termékvonal elnevezése –, hogy ösztönözzék a divathoz kapcsolódó Adidas termékek értékesítését. Ezek nem olcsók, hiszen legalább 300 dollárba (85 ezer forint) kerülnek, de számos rajongó hajlandó akár ezer dollárt (285 ezer forint) is adni értük.
A Beyoncéval kötött partnerség keretében új termékcsaládot dobnak majd piacra, ami kifejezetten az életstílusra fókuszál. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >