Beyoncé-val erősít az Adidas
A német sportruházati cég, az Adidas összedolgozik a híres amerikai énekesnővel, hogy cipőket és ruházati termékeket dobjanak a piacra, ezzel erősítve az Adidas hétköznapi ruhakollekcióját – írja a Business of Fashion nyomán az origo.
Tavaly az énekesnő lezárta együttműködését a Philip Green brit divatcéggel, kivásárolta magát és saját márkáját, az Ivy Parkot.
Az Adidas jelezte, hogy tiszteletben tartják Beyoncé saját cégének önállóságát.
Az Adidas már korábban is összedolgozott számos hírességgel, például Kanye Westtel egy retró cipőkollekció bemutatásakor. Tavaly pedig márkanagykövetként Kylie Jenner csatlakozott a céghez egy futócipő-hirdetési kampányban.
A cég amerikai riválisa, a Nike egyre komolyabb szereplővé válik az európai piacokon. A mostani bejelentés nyomán az Adidas részvényei egy százalékot emelkedtek.
Az Adidas vezérigazgatója elmondta, idén szélesebb körben kívánják terjeszteni a Yeezy termékeket – ez a Kanye West-termékvonal elnevezése –, hogy ösztönözzék a divathoz kapcsolódó Adidas termékek értékesítését. Ezek nem olcsók, hiszen legalább 300 dollárba (85 ezer forint) kerülnek, de számos rajongó hajlandó akár ezer dollárt (285 ezer forint) is adni értük.
A Beyoncéval kötött partnerség keretében új termékcsaládot dobnak majd piacra, ami kifejezetten az életstílusra fókuszál. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >
Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >