Bevásárolta magát az afrikai e-kereskedelembe a Pernod Ricard
Az Elliott Management által kiszemelt francia Pernod Ricard bejelentette, hogy Afrika vezető e-kereskedelmi vállalatába, a Jumiába „stratégiai részvényesként” vásárolja be magát.
A két vállalat innovatív disztribúciós stratégiát kíván fejleszteni a régióban. A 13 afrikai országban működő Pernod Ricard a fogyasztókkal és a disztribúciós hálózatokkal kapcsolatos szaktudásával, míg a Jumia digitális, logisztikai és fizetési platformjaival járul hozzá az együttműködéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >