Bevásárolta magát az afrikai e-kereskedelembe a Pernod Ricard
Az Elliott Management által kiszemelt francia Pernod Ricard bejelentette, hogy Afrika vezető e-kereskedelmi vállalatába, a Jumiába „stratégiai részvényesként” vásárolja be magát.
A két vállalat innovatív disztribúciós stratégiát kíván fejleszteni a régióban. A 13 afrikai országban működő Pernod Ricard a fogyasztókkal és a disztribúciós hálózatokkal kapcsolatos szaktudásával, míg a Jumia digitális, logisztikai és fizetési platformjaival járul hozzá az együttműködéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >