Bevásárolta magát az afrikai e-kereskedelembe a Pernod Ricard
Az Elliott Management által kiszemelt francia Pernod Ricard bejelentette, hogy Afrika vezető e-kereskedelmi vállalatába, a Jumiába „stratégiai részvényesként” vásárolja be magát.
A két vállalat innovatív disztribúciós stratégiát kíván fejleszteni a régióban. A 13 afrikai országban működő Pernod Ricard a fogyasztókkal és a disztribúciós hálózatokkal kapcsolatos szaktudásával, míg a Jumia digitális, logisztikai és fizetési platformjaival járul hozzá az együttműködéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >2,6 milliárd eurós forgalmat ért el az Allegro 2024-ben
7%-kal nőtt és 2,6 milliárd eurós árbevételt ért el a…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése márciusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >