Bevásárlókocsin utazik a világűrbe egy idős hölgy a Fanta új reklámfilmjében
Az életvidámságot jeleníti meg a Fanta új „Színes egyéniségek” kampánya, amely a játékos, vidám, őszinte, friss lelkületű emberekhez szól. Ennek keretében egy új íz is csatlakozik a termékcsaládhoz, frissítő szőlő ízben.
A hétköznapok szürkeségét újraszínezve frissíti fel 80 éves történetét a világ első számú narancsízű üdítője. A kampány arra ösztönzi a rajongókat az élet minden területéről, hogy csavarják le egy üveg Fanta kupakját és merüljenek el egy színekkel teli világban.
A kampányt a SANTO Buenos Aires hívta életre – televíziós, közösségi média és közterületi hirdetések formájában – kiemelve benne a különböző korú és hátterű egyéniségeket. Olyan embereket, akik nyitottak, játékosak és akiket kisugárzásuk miatt szívesen vesznek körül mások. Legyen szó akár a tömlőcsővel ugrókötelező tűzoltóról, a videókonferenciához csatlakozó váratlan szőrös négylábú vendégről, vagy éppen a „világűrbe” bevásárlókocsin utazó idős hölgyről. A kampány februárban debütál televíziós és digitális platformokon.
„A Fanta a Coca‑Cola vállalat második legrégebbi és egyik legnagyobb márkája, naponta több, mint 130 milliószor fogyasztjuk világszerte. Szinte a kezdetektől egy élénk, színekkel teli márka. Ezzel a kampánnyal is arra szeretnénk ösztönözni a rajongókat, hogy találják meg azokat a pillanatokat, amik színt visznek a hétköznapok szürkeségébe. A Fanta szerelmeseinek játékos szelleme van, ez a tulajdonság pedig mostanában fontosabbnak bizonyul, mint valaha”
– mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere.
Portfólióját még inkább színesítve a Fanta egy új ízt is piacra dob: az izgalmas lila szín szőlő ízzel párosul, ezzel is feldobva a szürke hétköznapokat. A termék februártól megtalálható a boltok polcain a legtöbb kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
Business Days 2024 – összefoglaló videó és galéria
Szeptember 27-én zárta kapuját az FMCG Szabadegyetem a Trade Campuson,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >