Bevásárlókocsin utazik a világűrbe egy idős hölgy a Fanta új reklámfilmjében
Az életvidámságot jeleníti meg a Fanta új „Színes egyéniségek” kampánya, amely a játékos, vidám, őszinte, friss lelkületű emberekhez szól. Ennek keretében egy új íz is csatlakozik a termékcsaládhoz, frissítő szőlő ízben.
A hétköznapok szürkeségét újraszínezve frissíti fel 80 éves történetét a világ első számú narancsízű üdítője. A kampány arra ösztönzi a rajongókat az élet minden területéről, hogy csavarják le egy üveg Fanta kupakját és merüljenek el egy színekkel teli világban.
A kampányt a SANTO Buenos Aires hívta életre – televíziós, közösségi média és közterületi hirdetések formájában – kiemelve benne a különböző korú és hátterű egyéniségeket. Olyan embereket, akik nyitottak, játékosak és akiket kisugárzásuk miatt szívesen vesznek körül mások. Legyen szó akár a tömlőcsővel ugrókötelező tűzoltóról, a videókonferenciához csatlakozó váratlan szőrös négylábú vendégről, vagy éppen a „világűrbe” bevásárlókocsin utazó idős hölgyről. A kampány februárban debütál televíziós és digitális platformokon.
„A Fanta a Coca‑Cola vállalat második legrégebbi és egyik legnagyobb márkája, naponta több, mint 130 milliószor fogyasztjuk világszerte. Szinte a kezdetektől egy élénk, színekkel teli márka. Ezzel a kampánnyal is arra szeretnénk ösztönözni a rajongókat, hogy találják meg azokat a pillanatokat, amik színt visznek a hétköznapok szürkeségébe. A Fanta szerelmeseinek játékos szelleme van, ez a tulajdonság pedig mostanában fontosabbnak bizonyul, mint valaha”
– mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere.
Portfólióját még inkább színesítve a Fanta egy új ízt is piacra dob: az izgalmas lila szín szőlő ízzel párosul, ezzel is feldobva a szürke hétköznapokat. A termék februártól megtalálható a boltok polcain a legtöbb kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >