Bevásárlóbuszok egyetemistáknak
A Macy’s (USA) sulikezdő kampánya augusztus eleji lapzártánkkor már javában dübörög. Egyrészt trendi buszokkal szállítják a diákokat a boltjaikba, hogy megkönnyítsék a sulikezdő bevásárlásokat. Idén ugyanis ezek a fiatalok saját pénzükből 913 millió USA-dollárt költenek el a tanévhez kapcsolódó kellékekre. Másrészt az Y generációra szabott, általános, közép- és felsőoktatásban tanulóknak egyaránt nyitott versenyt hirdetnek a YouTube-on népszerű műfaj, a lip dubbing jegyében, ahol egy eredeti számot eljátszanak a szereplők. A buszok és a verseny erős médiatámogatást is kap, tv, rádió, nyomatott sajtó, internet, közösségi oldalak és mobilreklám is kapcsolódik hozzá. Az ezredforduló gyermekeit szinte minden észak-amerikai kereskedőhálózat megpróbálja megnyerni magának, amire az iskolakezdési szezon kiváló alkalmat biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >