Bevásárlóbuszok egyetemistáknak
A Macy’s (USA) sulikezdő kampánya augusztus eleji lapzártánkkor már javában dübörög. Egyrészt trendi buszokkal szállítják a diákokat a boltjaikba, hogy megkönnyítsék a sulikezdő bevásárlásokat. Idén ugyanis ezek a fiatalok saját pénzükből 913 millió USA-dollárt költenek el a tanévhez kapcsolódó kellékekre. Másrészt az Y generációra szabott, általános, közép- és felsőoktatásban tanulóknak egyaránt nyitott versenyt hirdetnek a YouTube-on népszerű műfaj, a lip dubbing jegyében, ahol egy eredeti számot eljátszanak a szereplők. A buszok és a verseny erős médiatámogatást is kap, tv, rádió, nyomatott sajtó, internet, közösségi oldalak és mobilreklám is kapcsolódik hozzá. Az ezredforduló gyermekeit szinte minden észak-amerikai kereskedőhálózat megpróbálja megnyerni magának, amire az iskolakezdési szezon kiváló alkalmat biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >