Bevált a Fesztiva kártya az Etyek Pincefesztiválon
2011. május 21-én és 22-én, immáron kilencedik alkalommal rendezték meg az Etyek Pincefesztivált. Az országban elsőként itt vezették be a Cellum Zrt. által fejlesztett, és a Cardnet Zrt. eszközein működő elektronikus Fesztiva kártyát. A vendégek a kártyát készpénz helyett, a borászoknál kihelyezett terminálhoz érintve, gyorsan és egyszerűen tudták használni.
Az NFC technológiára épülő kártyára pénzért úgynevezett Fesztiva pontokat tölthettek a vendégek. A feltöltéskor és a kóstoláskor is egyenlegközlőt kaptak, vagyis folyamatosan nyomon követhették a Fesztiva pontjaik számát, a kártyát pedig bármikor ismét tetszőleges értékben feltölthették a rendezvény számos pontján. A tervek szerint a Fesztiva kártyát mostantól minden évben lehet használni Etyeken a Pincefesztiválon és a Kezes-Lábos Fesztiválon, így a visszatérő vendégeknek elegendő egyszer megvásárolni.
„Idéntől nincsenek gyűrött, zsebekben felejtett kóstolójegyek, kígyózó sorok, nincsenek a papír fecnik, vagy a készpénz számolgatásával bíbelődő vendéglátók. A Fesztiva kártyát szerették a vendégek és a borászok is. Mindkét napon, több mint száz kóstolóhelyen, több ezren használták az új kártyájukat.” – mondta Rókusfalvy Pál, az Etyek Pincefesztivál főszervezője.
A rádiófrekvencián alapuló, érintőkártyás technológia számos területen használható, egyebek között fizetési tranzakciók, jegyvásárlás, személyazonosítás, belépés engedélyezése törzsvásárolói rendszerek során. A fesztiválokon és rendezvényeken pedig gyors és egyszerű kiszolgálást tesz lehetővé. Megszűnik a kereskedők számára a készpénzforgalom, a kártyaterminálok pedig minden tranzakciót rögzítenek, és ezekről igazoló szelvényt is adnak – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >