Bevállalós söröket alkottak a Hungaricool by SPAR termékverseny győztesei
A 2021-es Hungaricool by SPAR termékverseny győztesei új színt hoztak a hazai piacra, amit most mindannyiunk örömére két új árnyalattal gazdagítanak. A DEALBREAKER sörfőzde vezetésével összeállt a hat márka, hogy közösen alkossanak sörkölteményt – így született két új, bevállalós ízvilág, a Bean Devil és a Wake-up Shot. A kollaboriáció különlegessége, hogy minden márka azt tette hozzá, amiben igazán jó: kávét, csokit, chilit, szörpöt vagy éppen tőzegáfonyát.
A Hungaricool túlzás nélkül felkavarta az egész évünket, nem hazudunk, ha azt mondjuk, hogy néha pislogni sem volt időnk – meséli Pazinczár Péter és Rebák Tibor, a DEALBREAKER alapítói. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy szeptemberben alapszortimentjük mellé két újabb sör került a SPAR és INTERSPAR polcaira. Elmondásuk szerint a Bean Devil és a Wake-up Shot sok tekintetben szakít az ismert hagyományokkal.
„Olyan stílusú sörök, ráadásul olyan áron kerültek a hipermarketek polcaira, fix hónapokon keresztül, országos terjesztésben, amikre korábban még itthon nem volt példa. Biztosak vagyunk benne, hogy hazai áruházban ilyen sörrel eddig még nem találkozott senki.”
Mindkét sör vérbeli koprodukciónak számít, hiszen a Bean Devilben a Demeter Chocolate kakaóbabja, valamint a ChiliYard habanero és cayenne chilijei bújnak meg, amit vaníliával, fahéjjal és kókuszos-vaníliás ízű komlóval tettek felejthetetlenül izgalmassá.
„Nem ismeretlen számunkra ez az extrémnek tűnő műfaj. A kraft sörök világában ma már szinte mindennaposak a különböző kollaborációk, részben ez is adta az ötletet, hogy a Hungaricool-os sztorinak adjunk még egy csavart két egyedi sörrel, amikben egyrészt a többiek terméke is kulcsszerepet kap, másrészt számunkra is fontosak.”
A rutinos kóstolók a Wake-up Shot ízében a Spritz málnaszörpjét fedezhetik fel, de ez a sör sem maradt ki a jóból: a Funky Forest tőzegáfonyája és a Boro Coffee brazil és nicaraguai kávéit is belecsempésztük a dobozokba.
„A SPAR segítségével eljuttathattuk termékeink hírét országos léptékű hirdetéseken keresztül széles, számunkra eddig nehezen elérhető rétegekhez is.”
Az elkészült termékek tehát nemcsak gasztronómiai értelemben újszerűek: a magyar piacon nem sok példa volt még arra, hogy kisvállalkozások termékei ilyen rövid idő után a polcokra kerüljenek, többek között ez is mutatja a SPAR valódi elkötelezettségét a hazai kisvállalkozások mellett. Annak pedig, aki kedvet kapott a kóstoláshoz, nem árt tudnia, hogy alig több, mint 5000 doboznyi főzet készült, amit december végéig, illetve a készlet erejéig lehet kapni.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >