Beteg ausztrál gyerekek javára gyűjt a Coles
Piacra dobta Mum’s Sauce nevű termékét a Coles. Az ausztrál kiskereskedő a termék bevételéből ausztrál kórházakban fekvő gyerekeknek gyűjt.
Minden egyes eladott, 500 grammos Mum’ Sauce után 50 cent jut abba a kórházba, ami a legközelebb van a bolthoz, ahol a terméket megvásárolták. A kezdeményezés a sydney-i Gyermekkórház Alapítvány ötlete volt. A program célja, hogy a kórházban fekvő gyerekek minél gyorsabban hazamehessenek.
Az alap a befolyó összegből képzőművészeti felszerelést vásárol, valamint kutatásokat és támogató programokat finanszíroz, s fejleszti a kórtermek és vizsgálók felszereltségét.
Kapcsolódó cikkeink
(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Autonóm üzletet nyit a Żabka egy poznani kórházban
Az idei év második felében autonóm Nano üzlet nyitását tervezi…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >