Beteg ausztrál gyerekek javára gyűjt a Coles
Piacra dobta Mum’s Sauce nevű termékét a Coles. Az ausztrál kiskereskedő a termék bevételéből ausztrál kórházakban fekvő gyerekeknek gyűjt.
Minden egyes eladott, 500 grammos Mum’ Sauce után 50 cent jut abba a kórházba, ami a legközelebb van a bolthoz, ahol a terméket megvásárolták. A kezdeményezés a sydney-i Gyermekkórház Alapítvány ötlete volt. A program célja, hogy a kórházban fekvő gyerekek minél gyorsabban hazamehessenek.
Az alap a befolyó összegből képzőművészeti felszerelést vásárol, valamint kutatásokat és támogató programokat finanszíroz, s fejleszti a kórtermek és vizsgálók felszereltségét.
Kapcsolódó cikkeink
(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >Autonóm üzletet nyit a Żabka egy poznani kórházban
Az idei év második felében autonóm Nano üzlet nyitását tervezi…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható papírcsomagolást tesztel a KitKat számára a Nestlé
Kísérleti jelleggel újrahasznosítható papírcsomagolást vezetett be a Nestlé a KitKat…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >