Beszáll az e-kereskedelembe Váradi József
BAR:24 néven online borbárt indít Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa több magánbefektetővel összefogva több száz millió forintot fordított a vállalkozás beindítására. Az új webshop az ország egész területén házhoz szállítja a megrendelt termékeket, Budapesten és környékén akár 4 órán belül, országosan 24 órán belül megkaphatják rendelésüket a fogyasztók és már az induláskor is több száz bor közül válogathatnak a vásárlók. A kiszállítás mellett országszerte több mint 700 átvételi pontra kérhetik a kiválasztott borokat a vevők.
A vásárlási élményre építő, gyors és hatékony alternatívát kíván adni a fogyasztóknak a most induló BAR:24 online borbár. A már induláskor is többszázféle hazai bort kínáló webshop letisztult, intuitív felhasználói felülettel támogatja a gyors és egyszerű vásárlást, miközben élményt, információt és ajánlásokat is ad a megfelelő bor kiválasztásához, segítve ezzel a kezdő borfogyasztókat is az eligazodásban a borok világában.
A felmérések szerint internetes vásárlás során a gyors kiszállítás, a kiváló árak, a kényelmes, élményszerű vásárlási folyamat és a könnyű, hatékony keresés a legfontosabb szempontok. A BAR:24 felületét és szolgáltatását ezen tényezők maximális figyelembevételével alakították ki. Az online borbárból rendelt borokat az ország egész területén házhoz szállítják, átlagosan 24 órás szállítási idővel, Budapesten és környékén pedig 4 órán belül is megkaphatják rendelésüket a fogyasztók. A gyors kiszállítás érdekében a BAR:24 több jelentős tapasztalattal és kapacitással bíró logisztikai szolgáltatóval dolgozik együtt. A házhoz szállítás mellett országszerte több mint 700 átvételi pontra is kérhetik a kiválasztott borokat a vevők. A minél gyorsabb kiszolgálás érdekében a BAR:24 saját raktárral rendelkezik Budapest belvárosában.
A BAR:24-et Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója, a mádi Juliet Victor pincészet tulajdonosa alapította több magánbefektetővel összefogva. „Az a tapasztalatom, hogy Magyarországon már nagyon jó minőségű borokat tudunk készíteni, abban viszont még van mit tanulnunk, hogy hogyan lehet azokat eladni. A változó fogyasztási trendekhez alkalmazkodva döntöttünk az online értékesítés mellett és nem titkolt szándékunk az sem, hogy szeretnénk hozzájárulni a hazai borkultúra erősödéséhez. Ezt az új, kényelmes vásárlási lehetőség mellett azzal is támogatjuk, hogy rengeteg információt adunk a felhasználóknak, amelyek segítenek a tájékozódásban, illetve abban, hogy az ízlésükhöz vagy az alkalomhoz leginkább illő bort válasszák ki” – mondta el Váradi József.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >